Bildirimlerinizi bize bu kanallardan ulaştırabilirsiniz:
- Garanti BBVA İnternet’e giriş yaptıktan sonra sayfanın en altında yer alan "Bize Yazın" alanından bize ulaşabilirsiniz.
- Pratik Çözümler: Şikayetinizi Pratik Çözümler’den çözemediyseniz İletişim Formu’muzu doldurarak iletebilirsiniz.
- Sosyal Medya: Şikayetiniz için bize sosyal medya hesaplarımızdan 7/24 hızlıca ulaşabilir, Garanti BBVA’ya Sor Twitter hesabımıza tweet atarak veya Facebook Messenger (Direkt Mesaj) üzerinden ekibimizin iletişime geçmesini sağlayabilirsiniz.
- PK: 338 Avpim/İstanbul adresine mektup yazarak bize ulaşabilirsiniz.
- Şubelerimiz aracılığıyla bize ulaşabilirsiniz.
Gerekli durumlarda şikayetiniz ile ilgili ek bilgi taleplerini ve/veya sonuç bilgilendirme aramalarını 444 0 330 (4440330) numarası ile yapacağız.