Size Özel Fırsatlar Size Özel Fırsatlar Size Özel Fırsatlar
Mobil'den müşterimiz olun, birçok ayrıcalıktan hemen yararlanın!
Mobil'den müşterimiz olun, birçok ayrıcalıktan hemen yararlanın!
Ödemelerde sizin için daha faydalı kartı otomatik seçen S.M.A.R.T. yeniliği Garanti BBVA Mobil'de!
Ödemelerde sizin için daha faydalı kartı otomatik seçen S.M.A.R.T. yeniliği Garanti BBVA Mobil'de!
Hızlı Limit'le kredi limitinizi hemen öğrenin, harcamalarınızı uzun vadelerle rahat rahat ödeyin!
Hızlı Limit'le kredi limitinizi hemen öğrenin, harcamalarınızı uzun vadelerle rahat rahat ödeyin!
EN
Finansal Sağlık
Engelsiz Bankacılık
Genç Bankacılığı
Benim Bankacım
Özel Kampanyalar
Geçmiş Aramalar
      Önerilen Sonuçlar
        arrow_up

        Yukarı Çık

        TBB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti

        Bireysel Müşteri Hakem Heyeti’nin görevi nedir?

        Türkiye Bankalar Birliği bünyesinde kurulan bu heyet bankalar ile müşteriler arasındaki anlaşmazlıkları çözmek için kurulmuştur.

        Bireysel Müşteri Hakem Heyeti’ne nasıl başvurulur?

        Müşterilerimizin öncelikle şikayetleri için bankaya yazılı başvuruda bulunması gereklidir. Bankaların yanıt verme süresi kredi kartı ve banka kartlarıyla ilgili şikayetler için 20, diğer bankacılık ürünleri ve hizmetleriyle ilgili şikayetler için 30 gündür. Bankalar tarafından belirtilen sürede yanıt verilmemesi veya şikayetinin giderilmemesi halinde 60 gün içerisinde Bireysel Müşteri Hakem Heyeti’ne yazılı iletişim kanallarından ya da e-Devlet Kapısı uygulaması üzerinden başvurulabilir.