Operatör değişikliği, telefonunuzu 4.5G’ye uyumlu hale getirme, numara taşıma gibi SIM kart değişikliği yapmanız gereken durumlarda güvenliğiniz için tek kullanımlık şifre içeren SMS’ler bloke edilmektedir.
Yeniden SMS ile tek kullanımlık şifre almak ve SIM kart blokesini kaldırmak için; Garanti BBVA Mobil uygulaması, Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi, Garanti BBVA ATM’leri ve Garanti BBVA şubelerinden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Garanti BBVA Mobil giriş sayfasında yer alan “Bize Ulaşın” altındaki SIM Kart Değişikliği adımından ilgili yönlendirmeleri takip ederek SIM kart bloke kaldırma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Garanti BBVA Mobil ile eşleşmiş cihazınız ve aktif olarak kullandığınız Mobil/İnternet parolanız varsa; Garanti BBVA Mobil uygulamasına giriş yaparak, Profil ve Ayarlar menüsü altında yer alan Bize Ulaşın adımı ile görüntülü görüşmeye bağlanabilir ve müşteri temsilcisi tarafından iletilen yönlendirmeleri takip ederek SIM kart bloke kaldırma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Garanti BBVA Mobil ile eşleşmiş cihazınız ve aktif olarak kullandığınız kredi/banka kartı şifreniz varsa; 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak, sesli yanıt sistemine bağlanabilir, burada yer alan yönlendirmeleri takip ederek SIM kart bloke kaldırma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Aktif olarak kullandığınız kredi/banka kartınız ve bu karta ait şifreniz varsa; Garanti BBVA ATM’leri üzerinden SIM kart bloke kaldırma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Size en yakın Garanti BBVA Şubesi üzerinden SIM kart bloke kaldırma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.