Sesle Yönlendirme özelliği sayesinde Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'ni aradığınızda herhangi bir tuşla yönlendirme menüsü ile karşılaşmadan sadece konuşarak istediğiniz adıma kolayca yönlendirilebilirsiniz.
Üstelik Garanti BBVA Mobil kullanıyorsanız ve 444 0 333 Müşteri İletişim Merkezi’mizi arayarak sesle doğrulama için tanımlama yaparsanız; ek doğrulamaya gerek kalmaz. Bu özellik ile müşteri temsilcimizle konuşurken mobil bildirim veya SMS şifresiyle ek doğrulamaya gerek kalmadan, doğal konuşmanız esnasında sesinizle doğrulama yapılır.
Self-Servis Sesle İşlem adımlarından yalnızca konuşarak işlemlerinizi kolayca tamamlayabilirsiniz. Hesap bakiyesini öğrenme, ekstre hafta değişikliği, kredi kartı borç sorgulama, dönem içi işlemler ve daha bir çok işlemin konuşarak tamamlanabileceği sesle işlem adımlarında, sistem yönlendirmeleri ve kullanıcıların konuşarak verdikleri bilgiler ile işlemler rahatça tamamlanabilmektedir.
Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ne yurt dışından +90 212 444 0 333’ü veya +90 444 0 333’ü arayarak ulaşabilirsiniz.
Kredi kartınız veya Paracard’ınız varsa Şifre Al butonunu kullanarak anında 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni kullanmaya başlayabilirsiniz. Şirketlerin Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi kullanımı ile ilgili ayrıntılı bilgi için tıklayın.
** Tüzel müşterilerimiz Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifrelerini şubelerinden alabilirler.
Dijital kanallarımızdan yaptığınız işlemlerin limit ve saatlerini aşağıdaki linke tıklayarak öğrenebilirsiniz.
Herhangi bir tuşa basmak zorunda kalmadan, sistem yönlendirmelerine konuşarak cevap vererek işleminizi kolayca tamamlayabilirsiniz.
Sesle işlem adımlarında:
İşlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni kullanmak için, önce şubenize giderek eksiksiz doldurulmuş Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi İstek Formu, kimliğinizin fotokopisi ve imzalı bankacılık hizmet sözleşmesini teslim etmelisiniz. Bundan sonraki bir hafta içinde 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Sesle Yönlendirme özelliğini kullanarak Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Şifresi almak istediğinizi söylediğinizde, sistem sizi doğru adıma yönlendirecektir. Buradan sahip olduğunuz geçerli bir Garanti BBVA Kredi Kartı (Bonus Card, Miles and Smiles Garanti BBVA Card) şifresi ve Cep Telefonu numarası bilgilerinizi girerek Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifresi ve Garanti BBVA İnternet Bankacılığı parolanızı anında alabilirsiniz.
Şifrenizi nasıl değiştirirsiniz?
Şifrenizi Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak "Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Şifre ve Parola İşlemleri" adımının altından veya Garanti BBVA İnternet Bankacılığı’na giriş yaparak değiştirebilirsiniz.
Şifre kriterleri nelerdir?
Yeniden şifre alma/Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifrenizi unuttuysanız ne yapmanız gerekir?
*Garanti BBVA Kredi Kartı Borç ödemeleri ve GSM TL yükleme işlemleri Sesli Yanıt Sistemi’nden de yapılabilmektedir.
Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni kullanırken aşağıdaki güvenlik önlemlerinden haberdar olmalısınız: