Bankacılık işlemlerini Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden yapın, şirketinize zaman kazandırın.
Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni kullanmak için, önce şubenize giderek eksiksiz doldurulmuş Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi İstek Formu, kimliğinizin fotokopisi ve imzalı bankacılık hizmet sözleşmesini teslim etmelisiniz. Bundan sonraki bir hafta içinde şubenize giderek Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifrenizi alabilirsiniz.
Şifre değiştirme
Şifrenizi Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Şifre ve Parola İşlemleri adımının altından değiştirebilir veya Garanti BBVA İnternet Bankacılığı’ndan şifrenizi geçerli hale getirebilirsiniz.
Şifre kriterleri
Güvenliğiniz için belirleyeceğiniz şifrelere bir takım kurallar getirdik. Şifreniz:
- Müşteri numaranızla aynı olmamalı, (örnek: müşteri no:367525 ise şifre 367525 olamaz)
- Artan ve azalan ardışık sayılardan oluşmamalı, (örnek:234567 ya da 987654)
- Aynı sayılardan oluşmamalı, (örnek:222222)
- 6 rakamdan az olmamalıdır.(örnek 78154)
Yeniden şifre alma
Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifrenizi unuttuysanız yeni şifrenizi almak için şubenize başvurmalısınız.