Dijital Harvard Business Review Türkiye Dergi Aboneliği İndirimi

.

4 Mayıs – 25 Mayıs 2020 tarihleri arasında Bireysel Garanti BBVA Mobil’e giriş yapan bireysel müşterilere, https://hbrturkiye.com/abonelik/yeni internet sitesinden ve mobil uygulamasından erişebilecekleri 12 aylık dijital Harvard Business Review Türkiye dergi abonelik ücreti sadece 60 TL olacaktır.

İndirimi nasıl kazanabilirsiniz?

Bireysel Garanti BBVA Mobil’e giriş yapan Bireysel müşterilerimizin cep telefonuna indirim kodu SMS ile iletilecektir. İndirim koduna Garanti BBVA Mobil veya Garanti BBVA İnternet’teki “Kampanyalar” alanından ulaşılabilmektedir.

  • Kampanya Detayları
    • 4 Mayıs – 25 Mayıs 2020 tarihleri arasında Bireysel Garanti BBVA Mobil’e giriş yapan bireysel müşterilere, https://hbrturkiye.com/abonelik/yeni internet sitesinden ve mobil uygulamasından erişebilecekleri 12 aylık dijital Harvard Business Review Türkiye dergi abonelik ücreti 79 TL yerine 60 TL olacaktır.
    • İndirim kodu kısa mesaj yoluyla iletilecektir.
    • Dijital Abonelik 1 yıllık Online Arşiv ve Mobil Uygulamalara erişimi kapsamaktadır.
    • İndirim kodu, https://hbrturkiye.com/abonelik/yeni internet sitesinde Ödeme sayfasında ödeme bilgilerinin altında yer alan İndirim Kodu alanına girilmeli ve “Uygula” butonuna basılmalıdır. Aksi taktirde indirim kodu geçerli olmayacaktır.
    • Kişiye özel üretilen indirim kodları, en geç 31 Mayıs 2020 tarihine ve saat; 23:59’a kadar kullanılacaktır. Bu tarihe kadar aktive edilmeyen kodlar geçerliliğini yitirecektir.
    • Kampanya, 31 Mayıs 2020 tarihine kadar https://hbrturkiye.com/abonelik/yeni internet sitesinden yapılan abonelik satışlarında geçerlidir.
    • Aboneliği bitmiş ve daha önce "Sınırsız Erişim" veya "Dijital" paketi bulunan tüm okurlar kampanyadan yararlanabilir.
    • Aboneliği devam eden "Sınırsız Erişim" veya "Dijital" paketi bulunan tüm okurlar indirimli fiyatlar üzerinden aboneliklerinin sürelerini uzatabilirler.
    • İndirim kodları para ile satılamaz veya paraya çevrilemez.
    • İndirim kampanyası farklı kampanyalar ile birleştirilemez.
    • Kampanya dönemi içinde 1 kişi en fazla 1 indirim kodu kazanabilir.
    • Bir alışverişte sadece bir adet indirim kodu kullanılabilir, kodlar tek kullanımlıktır, bölünemez.
    • İptal ve iade durumlarında indirim kodu tekrardan kullanılamaz.
    • Bu kampanyadan 18 yaşından küçükler yararlanamaz.
    • İndirimli alışverişte ürün iadesi veya cayma hakkı talebinin yerine getirilmesi firmanın sorumluluğundadır. Kampanya kapsamında https://hbrturkiye.com/abonelik/yeni internet sitesinden yapılacak alışverişe konu üründe herhangi bir hata, ayıp veya geç teslim ya da yanlış ürün tesliminden T. Garanti Bankası A.Ş. sorumlu değildir.
    • Türkiye Garanti Bankası A.Ş. ve Harvard Business Review Türkiye kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

İlginizi çekebilir...