ÖnemliGelişmeler

Önemli GelişmelerGaranti BBVA ve bankacılık ile ilgili tüm gelişmeler

E-posta ile Gönderilen Bilgilendirmelerdeki Değişiklikler.

Değerli Müşterilerimiz,

1 Temmuz 2020 tarihinde hayata geçen yasal düzenlemeyle* birlikte e-posta ile gönderilen bilgilendirmelerdeki değişiklikler hakkında sizi bilgilendirmek istiyoruz.

Yasal düzenlemenin getirdiği değişiklik ile birlikte, hassas veri veya sır niteliğinde veri içeren ekstre, dekont gibi bilgilendirme içeriklerini, çok daha güvenli ve hızlı bir şekilde alabilmeniz için elektronik bankacılık kanallarımızdan görüntülenmesini sağladık.

Hesaplarınız ve ürünlerinizle ilgili bilgilere her zaman Garanti BBVA Mobil, İnternet Bankacılığı ve BonusFlaş üzerinden kolayca ulaşabilirsiniz.

Size ileteceğimiz bilgilendirmelerde herhangi bir problem yaşamamanız için aşağıdaki bilgileri dikkatle incelemenizi rica ediyoruz.

Hassas bilgiler içeren bilgilendirmelerinizi elektronik bankacılık kanallarımızdan görüntülemeyi ya da mevcut şekilde e-posta adresinize almayı, Garanti BBVA Mobil ve İnternet Bankacılığı’na giriş yaptığınızda karşınıza çıkacak bilgilendirme üzerinden tercih edebileceksiniz.

E-posta ile aldığınız bildirimlerinizi bundan sonra Garanti BBVA Mobil ve İnternet Bankacılığı ile iletmemizi tercih ederseniz;

  • Kredi kartı, hesap vb. gibi ürünlere ait ekstre, bakiye, tutar gibi bilgileri içeren tüm detay bildirimleriniz Garanti BBVA Mobil ve İnternet Bankacılığı’ndaki “Bildirim Merkezi” üzerinden size iletilecektir. Bildirimlerinizi 30 gün boyunca bu alandan, ekstre detaylarınızı ise dilediğiniz zaman ilgili adımlardan görüntüleyebilirsiniz.

Bilgilendirmelerinizde problem yaşanmaması adına, mobil uygulamalarımızın son versiyonunu yüklemenizi ve telefon ayarlarınızda mobil uygulamalarımız için bildirim tercihlerini açmanızı rica ederiz.
 

  • İhtiyacınız olduğunda Bildirim Merkezi’nde yer alan bilgilendirme detaylarını kayıtlı e-posta adresinize kendiniz gönderebilirsiniz.
  • Daha önce e-posta ile gönderilen kredi kartı, yatırım veya avans hesap gibi  ürünlerinizin ekstreleriyle ilgili bilgilendirme tercihiniz otomatik olarak Dijital Ekstre olarak güncellenir.

  • Mevcutta gönderilen fatura ödemesinin gerçekleşmemesi, yatırım ürünleri gibi önemli hatırlatmaları, hassas veri içermeyecek şekilde e-posta ile almaya devam eder, detaylarına ise elektronik bankacılık kanallarından ulaşabilirsiniz. Bilgilendirme tercihlerinizi İnternet Bankacılığı > Profilim > Bilgilendirme Hizmetleri adımından değiştirebilirsiniz.

 

Bildirim tercihi belirtmediğiniz sürece veya “E-posta ile bildirim almaya devam etmek istiyorum.” seçeneğini tercih ederseniz bilgilendirmeleriniz size e-posta ile gönderilmeye devam edecektir.
Eğer yurt dışı e-posta servis sağlayıcısı kullanıyorsanız, bu dokümanlarda yer alan hassas ve finansal bilgilerinizin yurt dışına çıkabileceğini hatırlatır söz konusu bilgilerinizi elektronik bankacılık kanallarımızdan takip etmenizi tavsiye ederiz.

Garanti BBVA Mobil ya da İnternet Bankacılığı kullanmayan müşterilerimize gönderilen bilgilendirmeler, müşterilerimizin tercihleri doğrultusunda mevcut durumda olduğu gibi e-posta ile gönderilmeye devam edecek. Bilgilerinize daha güvenli ve hızlı bir şekilde ulaşmak için elektronik bankacılık kanallarımız hakkında buradan bilgi alabilirsiniz.

Bu düzenleme Garanti BBVA üzerinden yaptığımız bildirimleri kapsamaktadır, iştiraklerimiz (Garanti BBVA Yatırım / Factoring / Filo / Leasing ve Emeklilik vb.) tarafından iletilen bilgilendirmeler mevcuttaki tercihlerinize göre gönderilmeye devam edecektir.

İyi günler dileriz.

Garanti BBVA

*Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık  Hizmetleri Hakkında Yönetmelik

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Garanti BBVA ne zaman kuruldu, vizyon, misyon ve stratejisi nedir?

    Garanti BBVA 1946 yılında Ankara'da kuruldu. Garanti BBVA'nın vizyonu: Avrupa'nın en iyi bankası olmaktır, stratejisi: uzun vadeli sürdürülebilir büyüme kaydetmektir. Detaylı bilgi

  • Mülakatlarda adaylardan ne bekleniyor?

    Deneyimsiz / Deneyimli tüm mülakatlarımızda adaylarımızı bankamız değerleri ve pozisyonun gerektirdiği teknik bilgiler çerçevesince değerlendiriyoruz. Detaylı bilgi

  • Kimler başvurabiliyor?

    İlanlarımızda belirtilen kriterlere uygun olan tüm adaylarımız başvuruda bulunarak süreçlerimize dahil olabilir. Detaylı bilgi

  • Ağırlıklı olarak hangi pozisyonlar için alım yapılıyor?

    Alımlarımızın yaklaşık %75’ini yeni mezunlar oluşturuyor. Müşteri Danışmanı, Çağrı Merkezi Asistanı, Operasyon Asistanı alımlarımız yıl boyu; Şubelerimiz ve Genel Müdürlük birimlerimiz için Yetkili ve Müfettiş Yardımcısı alımlarımız ise, her yıl 1 kez gerçekleştiriliyor. Bunun dışında Genel Müdürlük ve şube müdürlüklerimize gerçekleştirdiğimiz bankacılık alanında deneyimli adaylarımız için alımlarımız da yıl boyu sürmektedir. Detaylı bilgi