ÖnemliGelişmeler

Önemli GelişmelerGaranti BBVA ve bankacılık ile ilgili tüm gelişmeler

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi,

Contact Center World tarafından “En İyi Çağrı Merkezi” seçildi.

Garanti BBVA, dünyanın en saygın çağrı merkezi organizasyonlarından biri olan Contact Center World tarafından Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgesinde 2 ödüle birden layık görülerek “En İyi Çağrı Merkezi” ve “En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorilerinde birinci oldu. Bu yıl 15’inci kez gerçekleştirilen Contact Center World Awards, her yıl onlarca ülkeden yüzlerce çağrı merkezini bir araya getiriyor ve tüm dünyada sektörün en iyilerini belirliyor.

 Konuyla ilgili bilgi veren Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu, “Garanti BBVA’nın en yoğun iletişim kanalı olan Müşteri İletişim Merkezimiz, müşterilerimizin ihtiyaçlarını, anında, etkin ve doğru analiz ederek; kaliteli ve istikrarlı hizmet vermeye odaklanıyor. Müşterilerimizle kurduğu her etkileşimde, verilen hizmetin içerik ve kalitesinde fark yaratan Müşteri İletişim Merkezimiz, müşteri deneyimini güçlendirmeye devam ediyor. Müşterilerimizde oluşan memnuniyetin öneminin bilinciyle; hızlı, kolay ulaşılabilir ve ilk temasta çözüm odaklı hizmetler sunmaya öncelik veriyoruz. Dolayısıyla, Müşteri İletişim Merkezimizin, dünyanın en saygın çağrı merkezi organizasyonlarından Contact Center World tarafından ödüllere layık görülmesinden çok mutluyuz. Uluslararası bir yarışmada bir kez daha ülkemizi temsil etmiş olmaktan gurur duyuyoruz. Güçlü teknolojik altyapımız ve nitelikli çalışanlarımızın katkısıyla aldığımız ödüller bizi motive ediyor. Müşterilerimizin memnuniyeti ve kusursuz müşteri deneyimi için tüm kanallarımızda en iyi hizmeti vermeye devam edeceğiz.” dedi.

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Garanti BBVA ne zaman kuruldu, vizyon, misyon ve stratejisi nedir?

    Garanti BBVA 1946 yılında Ankara'da kuruldu. Garanti BBVA'nın vizyonu: Avrupa'nın en iyi bankası olmaktır, stratejisi: uzun vadeli sürdürülebilir büyüme kaydetmektir. Detaylı bilgi

  • Mülakatlarda adaylardan ne bekleniyor?

    Deneyimsiz / Deneyimli tüm mülakatlarımızda adaylarımızı bankamız değerleri ve pozisyonun gerektirdiği teknik bilgiler çerçevesince değerlendiriyoruz. Detaylı bilgi

  • Kimler başvurabiliyor?

    İlanlarımızda belirtilen kriterlere uygun olan tüm adaylarımız başvuruda bulunarak süreçlerimize dahil olabilir. Detaylı bilgi

  • Ağırlıklı olarak hangi pozisyonlar için alım yapılıyor?

    Alımlarımızın yaklaşık %75’ini yeni mezunlar oluşturuyor. Müşteri Danışmanı, Çağrı Merkezi Asistanı, Operasyon Asistanı alımlarımız yıl boyu; Şubelerimiz ve Genel Müdürlük birimlerimiz için Yetkili ve Müfettiş Yardımcısı alımlarımız ise, her yıl 1 kez gerçekleştiriliyor. Bunun dışında Genel Müdürlük ve şube müdürlüklerimize gerçekleştirdiğimiz bankacılık alanında deneyimli adaylarımız için alımlarımız da yıl boyu sürmektedir. Detaylı bilgi