ÖnemliGelişmeler

Önemli GelişmelerGaranti BBVA ve bankacılık ile ilgili tüm gelişmeler

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ne Dair Önemli Değişiklikler

Değerli Müşterilerimiz,

Size daha güvenli hizmet verebilmemiz için, 1 Temmuz 2020’den itibaren Müşteri İletişim Merkezi’nde kullanılan güvenlik kontrollerinde değişiklik olacaktır. İşlemlerinizin kesintisiz devam etmesi için sizleri bilgilendirmek istiyoruz.

Bankaların Bilgi Sistemleri Ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik kapsamında, Müşteri İletişim Merkezi'ni arayan müşterilerimizin, müşteri temsilcisine bağlanırken kart şifresi veya Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifrelerine ek olarak, mobil bildirim onayı veya SMS ile gönderilecek tek kullanımlık şifreyi girmeleri gerekecektir. İşlemleriniz sırasında sesli yanıt sistemimiz sizi adım adım yönlendirecektir.

1 Temmuz 2020 itibarıyla Müşteri İletişim Merkezi'ni (444 0 333) aradığınızda;

Yapmak istediğiniz işlemi sesli yanıt sistemine söyledikten sonra kart numaranız ile kart şifrenizi ya da müşteri numaranız ile Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifrenizi* tuşlamanız gerekmektedir.

Garanti BBVA Mobil kullanıyorsanız, müşteri temsilcisine aktarıldıktan sonra;

  • Sesle doğrulama yapılarak ya da
  • Sesle doğrulama yapılamıyorsa, Garanti BBVA Mobil üzerinden gönderilen bildirim ile doğrulama yaparak işleminize devam edebilirsiniz.

Mobil uygulamamızdan doğrulama bildirimini alabilmeniz için, telefonunuzun ayarlarından Garanti BBVA Mobil bildirim tercihlerinizin açık olması gerektiğini hatırlatmak isteriz.

Garanti BBVA Mobil kullanmıyorsanız; kayıtlı cep telefonu numaranıza SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifreyi tuşladıktan sonra müşteri temsilcisine aktarılacaksınız.

Cep telefonu numaranız güncel değilse ATM'lerimizden veya şubelerimizden numaranızı güncelleyebilirsiniz.

Arama sırasında cep telefonunuza gelen şifreyi tuşlamanız gerekeceği için, arama öncesinde telefonunuzu hoparlöre almanız, şifre tuşladığınız zaman size kolaylık sağlayacaktır.

Kart şifresi oluşturma işleminizi sesli yanıt sistemi üzerinden mevcut şekilde yapmaya devam edebilirsiniz.

Ayrıca, kayıp veya çalıntı kart ve şüpheli işlem bildiriminiz için mobil onay veya SMS ile tek şifre doğrulamasına gerek olmadan müşteri temsilcilerimizden destek alabilirsiniz.

İyi günler dileriz.

Garanti BBVA

*Müşteri İletişim Merkezi şifrenizi nasıl alabileceğinizle ilgili detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

 

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Garanti BBVA ne zaman kuruldu, vizyon, misyon ve stratejisi nedir?

    Garanti BBVA 1946 yılında Ankara'da kuruldu. Garanti BBVA'nın vizyonu: Avrupa'nın en iyi bankası olmaktır, stratejisi: uzun vadeli sürdürülebilir büyüme kaydetmektir. Detaylı bilgi

  • Mülakatlarda adaylardan ne bekleniyor?

    Deneyimsiz / Deneyimli tüm mülakatlarımızda adaylarımızı bankamız değerleri ve pozisyonun gerektirdiği teknik bilgiler çerçevesince değerlendiriyoruz. Detaylı bilgi

  • Kimler başvurabiliyor?

    İlanlarımızda belirtilen kriterlere uygun olan tüm adaylarımız başvuruda bulunarak süreçlerimize dahil olabilir. Detaylı bilgi

  • Ağırlıklı olarak hangi pozisyonlar için alım yapılıyor?

    Alımlarımızın yaklaşık %75’ini yeni mezunlar oluşturuyor. Müşteri Danışmanı, Çağrı Merkezi Asistanı, Operasyon Asistanı alımlarımız yıl boyu; Şubelerimiz ve Genel Müdürlük birimlerimiz için Yetkili ve Müfettiş Yardımcısı alımlarımız ise, her yıl 1 kez gerçekleştiriliyor. Bunun dışında Genel Müdürlük ve şube müdürlüklerimize gerçekleştirdiğimiz bankacılık alanında deneyimli adaylarımız için alımlarımız da yıl boyu sürmektedir. Detaylı bilgi