ÖnemliGelişmeler

Önemli GelişmelerGaranti BBVA ve bankacılık ile ilgili tüm gelişmeler

Alo Garanti müşteri temsilcilerimize, kalitede 5 üzerinden 4.71 Puan!

Alo Garanti kalitesini müşterilerimiz de onayladı

Kaliteli, istikrarlı ve müşteri odaklı yaklaşımıyla müşterilerine her kontakta benzersiz bir deneyim yaşatmayı hedefleyen Alo Garanti, müşteri memnuniyetine verdiği önemi, müşterilerine sesli yanıt sistemi üzerinden yaptığı anlık anket sonuçlarıyla taçlandırmaya devam ediyor.

Müşterilerimiz 2016 yılından itibaren Alo Garanti'den aldıkları hizmetin kalitesini, görüştükleri müşteri temsilcileriyle yaşadıkları deneyimin ardından, kendi talepleri doğrultusunda ve anında değerlendirme fırsatı buluyor. 5’li scalada değerlendirilen müşteri temsilcilerimiz, fark yaratan bir performans sergileyerek, müşterilerimizden tam 4.71 puan aldı!

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Garanti BBVA ne zaman kuruldu, vizyon, misyon ve stratejisi nedir?

    Garanti BBVA 1946 yılında Ankara'da kuruldu. Garanti BBVA'nın vizyonu: Avrupa'nın en iyi bankası olmaktır, stratejisi: uzun vadeli sürdürülebilir büyüme kaydetmektir. Detaylı bilgi

  • Mülakatlarda adaylardan ne bekleniyor?

    Deneyimsiz / Deneyimli tüm mülakatlarımızda adaylarımızı bankamız değerleri ve pozisyonun gerektirdiği teknik bilgiler çerçevesince değerlendiriyoruz. Detaylı bilgi

  • Kimler başvurabiliyor?

    İlanlarımızda belirtilen kriterlere uygun olan tüm adaylarımız başvuruda bulunarak süreçlerimize dahil olabilir. Detaylı bilgi

  • Ağırlıklı olarak hangi pozisyonlar için alım yapılıyor?

    Alımlarımızın yaklaşık %75’ini yeni mezunlar oluşturuyor. Müşteri Danışmanı, Çağrı Merkezi Asistanı, Operasyon Asistanı alımlarımız yıl boyu; Şubelerimiz ve Genel Müdürlük birimlerimiz için Yetkili ve Müfettiş Yardımcısı alımlarımız ise, her yıl 1 kez gerçekleştiriliyor. Bunun dışında Genel Müdürlük ve şube müdürlüklerimize gerçekleştirdiğimiz bankacılık alanında deneyimli adaylarımız için alımlarımız da yıl boyu sürmektedir. Detaylı bilgi