İnternet Bankacılığı Parolası Alma

Garanti BBVA İnternet Bankacılığı, BonusFlaş ve mobil uygulamalarda güvenliğinizi artıracak, sadece rakamlardan oluşan yeni Garanti BBVA parola yapısına geçmek için internet bankacılığı parola alma işlemini hemen yapın!

 

İnternet Bankacılığı Parolası Nedir? Nasıl Kullanılır?

Garanti BBVA Mobil ve  İnternet'i kullanabilmek için parola almanız gerekir. Yeni belirlenen parola yapısına göre parolanızı belirlerken:

-Rakamlardan oluştuğuna,

-Toplam 6 karakter içerdiğine,

-Doğum tarihi, T.C. kimlik numarası, telefon ya da müşteri numarası gibi tahmin edilebilir rakam sıralamalarının yer almadığına,

-Bugüne kadar kullandığınız son 3 paroladan farklı olduğuna emin olmalısınız.

İnternet bankacılığını hem bireysel hem de kurumsal hesaplarınız için kullanıyorsanız hızlı geçiş avantajından yararlanabilirsiniz. Garanti BBVA İnternet ana sayfasında, sağ üst köşede yer alan hızlı geçiş butonu sayesinde müşteri numarası, ve kullanıcı kodunu yeniden girmenize gerek kalmaz. Tek yapmanız gereken kullandığınız hesabın şifresini girmek.

Garanti BBVA İnternet'e girişte birden fazla kurumsal hesap için aynı Şifrematik’i kullanıyorsanız şifre kullanmadan da geçiş yapabilirsiniz.

Garanti BBVA İnternet Parolası Nasıl Alınır?

Garanti BBVA İnternet parolası alma işlemini birkaç farklı nedenden ötürü gerçekleştirebilirsiniz.

 

1- Garanti BBVA İnternet ya da Mobil uygulamasını ilk kez kullanacaksanız:

Bankacılık işlemlerinizi daha kısa sürede kolayca halletmek için Garanti BBVA Mobil ya da İnternet'i kullanmaya karar verdiyseniz ilk şifrenizi Garanti BBVA kart şifreniz ile ya da yeni kimlik bilgilerinizi kullanarak alabilirsiniz.

İnternet bankacılığı giriş sayfasında yer alan “İlk kez parola almak istiyorum.” sekmesine tıklayarak gerekli alanları doldurmanız yeterli.

Garanti BBVA İnternet parolası alma işlemini dilerseniz şubelerimizden ya da 444 0 333 numarasını arayarak Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi üzerinden de gerçekleştirebilirsiniz.

Eğer Garanti BBVA kartınız yoksa hemen başvuru yapabilirsiniz.

 

2- Yeni parola yapısı ya da herhangi bir nedenden ötürü parolanızı değiştirmek istiyorsanız:

Mobil uygulama ya da internet bankacılığı şifre değiştirme işlemleri için bu ilgili dijital kanalları kullanabilirsiniz. Garanti BBVA İnternet parolası için “Tanımlamalar” menüsünü kullanıp yönlendirmeleri takip etmeniz yeterli. Garanti BBVA Mobil uygulamasında parola değiştirmek içinse “Giriş ve Güvenlik Ayarları” menüsünde yer alan "Parola Değişiklik" sekmesine tıklayabilirsiniz.

 

3- Parolanızı unuttuysanız:

Parolanızı unuttuysanız Garanti BBVA İnternet parola alma işlemlerinde olduğu gibi internet bankacılığı ana sayfasını ziyaret edebilirsiniz.  Bu sayfada yer alan “Parolamı unuttum” kısmına tıklayıp kişisel bilgilerinizi girerek yeni bir parola tanımlayabilirsiniz. Dilerseniz Garanti BBVA Mobil uygulamasında “Parolamı Unuttum” butonuna tıklayarak, yeni kimlik bilgileriniz ve ya kartınız ile kolayca yeni şifre alabilirsiniz. Şubelerimiz ya da 444 0 333 numaralı Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla da parolanızı yenileyebilirsiniz.

Parolanızı hatırlamaya çalışırken birkaç kez hatalı deneme yapmış olabilirsiniz. Bu da parolanızın bloke olmasına yol açabilir. Garanti BBVA İnternet parolası bloke olduğunda da 44 0 333 numarası üzerinden Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayabilir ya da internet bankacılığı ana sayfasından ulaşacağınız "Parola Yenile/Al" adımını kullanabilirsiniz.