Ekran Koruma Sigortası’nı nasıl alabilirim?
Garanti BBVA Mobil üzerinden Başvurular menüsü Sigorta Başvurusu adımlarını takip ederek Ekran Koruma Sigortası’nı kolayca yaptırabilirsiniz
Avantajlar ve Ayrıcalıklar
- Yılda 2 kez ekran kırılması ve arızalarına karşı koruma sağlar. Size özel uygun tekliflerle cep telefonunuzun ekranını koruma altına alır.
- Mobil cihazınızı ücretsiz kargo hizmeti ile yetkili servise kolayca iletebilirsiniz.
Teminat Detayları
- Ekran Koruma sigortası kapsamında marka, model ve IMEI/seri numarası belirtilen cep telefonu ekranının arızalanması veya kırılması nedeniyle görüntü ve/veya cihazın komut özelliğini kaybetmesi durumunda ön ekranın onarılması veya yenisi ile değiştirilmesi sağlanmaktadır.
- Parça değişimleri marka yetkili servislerinde orijinal parçalar kullanılarak gerçekleştirilmektedir.
- Poliçe başlangıç tarihi itibarıyla hasar talebinde bulunmak için 1 ay bekleme süresi bulunmaktadır.
- Poliçe süresince 2 adet hasar ile sınırlı olmak kaydıyla ekran kırılmasına karşı teminat sunulmaktadır.
- Mobil cihazın ekranının onarım veya değişim maliyeti üzerinde ödeme yapılmayacaktır.
Teminat Dışında Kalan Durumlar
- Sigorta başlangıç tarihinden önce oluşan hasarlar teminat dışındadır. Halihazırda hasarlı bir cihaz için yaptırılan poliçe geçersizdir. Sigortacı bu durumda herhangi bir hasar ödemesi gerçekleştirmez.
- Poliçe başlangıç tarihinden itibaren ilk 1 ay içinde oluşan hasarlar teminat kapsamı dışındadır.
- Poliçede marka ve model bilgileri yer alan cihaz dışında farklı cihazların hasarları teminat kapsamı dışındadır ve hasar ödemesi yapılmaz. Sigortalının Türkiye Cumhuriyeti sınırlarında ikamet etmesi gerekmektedir.
- Sigortacının ekran kırılması hasarında azami sorumluluğu mobil cihazın ekranının onarım veya değişim maliyetidir ve bu tutarın üzerinde ödeme yapamaz.
- Türkiye Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu uygulaması gereğince cihazın mutlaka Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna kayıtlı olması gerekmektedir. Kayıtlı olmayan cihazlar teminat kapsamı dışındadır.
- Cep telefonunun ekranı dışında oluşan hasarlar,
- Eureko Sigorta tarafından belirlenmiş yetkili onarım merkezleri dışında farklı bir serviste yapılan onarım ve parça değişimleri,
- Kusurlu tasarım nedeniyle oluşabilecek hasarlar,
- Sigortalı veya aile bireyleri tarafından kasten zarara uğrayan cihazlar,
- Aşınma ve yıpranma sonucu oluşan hasarlar,
- Cihazların ekran koruyucularında, kılıflarında ve aksesuarlarında oluşan hasarlar,
- Mobil cihazın kötüye ve yanlış kullanımından kaynaklanan hasarlar,
- Mobil cihazın arka kasasında (camında) oluşan hasarlar,
- Mobil cihazın kaybolması, çalınması,
- Daha önce yetkisiz onarım merkezlerinde orijinal dışı malzemeler kullanılarak onarılmış cihazlar,
- Ekranında kullanıma engel olmayan çizikler bulunan cihazlar,
- Cihaza yüklü veri, müzik, oyun vb. yazılımla ilgili kayıplar,
- Cihaza sahiplik kanıtının sağlanamadığı durumlar,
- Kamu otoritesi tarafından sigortalı kıymet üzerinde yapılacak tasarruflar sebebiyle meydana gelen bütün ziya ve hasarlar,
- Terör, deprem ve diğer doğal afetler sonucu oluşabilecek hasarlar,
- Radyasyon nedeniyle oluşan hasar. Veri kaybı ve siber risk sonucu oluşan hasarlar sigorta kapsamı dışındadır.
Hasar Durumunda Ne Yapılmalı ?
Hasar anında ilk olarak Eureko Sigorta Müşteri İletişim Merkezi 0850 222 66 60 numaralı telefondan aranarak hasar talebinde bulunulmalıdır.
Hasar Süreci Hakkında Bilmeniz Gerekenler
Hasar talebi yapıldıktan sonra hasar dosyası açılacaktır. Daha sonra Eureko Sigorta anlaşmalı hasar hizmet sağlayıcı yetkilileri tarafından sigortalı ile aynı gün içinde iletişime geçilerek hasarlı cihazın servise gönderimi için ücretsiz kargo kodu verilecektir. Hasarlı cihazın onarım işlemleri sigortalıdan muvafakat alınan tarihten itibaren ve yedek parça temininde sorun olmaması şartıyla en geç 5 (Beş) iş günü içerisinde tamamlanacaktır. Onarım süresi sonrasında cihazı, (taşıyıcı kargo firmasından kaynaklanan gecikmeler dışında) en geç 2 (İki) iş günü içerisinde müşteriye teslim edilmek üzere anlaşmalı kargo şirketine teslim edilecektir.
Sigortalı talep ederse ve ikamet ettiği ilde anlaşmalı yetkili servis bulunuyorsa hasarlı cihazı kendisi teslim edebilecektir.