Yardım ve Öneriler

Yaptığım işlemler hesabıma geçmedi, ne yapabilirim?

Yaptığınız işlemlerin hesabınıza aktarılması için pos makinası üzerinden gün sonu işlemi yapmanız gerekmektedir. Günsonu işlemi yaptığınız halde hesabınıza geçmeyen işlemleriniz için 444 0 339 nolu pos destek hattımızı 7/24 arayabilirsiniz.

İlgili sorular

  1. Üye işyeri ekstrelerim düzenli gelmiyor ne yapmalıyım?

    www.garanitiliisler.com.tr web sitesinde üye girişi yaparak ulaşabilirsiniz.

  2. Garanti POS'una ait detaylı ciro raporlarına nereden ulaşabilirim?

    www.garanitiliisler.com.tr web sitesinde üye girişi yaparak ulaşabilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333