Yardım ve Öneriler

Üye işyeri ekstrelerim düzenli gelmiyor ne yapmalıyım?

Adres bilgilerinizin hatalı veya eksik olması ekstrenizin düzenli olarak ulaşmasını engelleyecektir. Adres bilgisini bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden güncelleyebilirsiniz. Ayrıca güncel ve geçmiş tüm ekstrelerinize www.garantiliisler.com.tr web sayfasında üye girişi yaparak ulaşabilirsiniz.

İlgili sorular

  1. Garanti POS'una ait detaylı ciro raporlarına nereden ulaşabilirim?

    www.garanitiliisler.com.tr web sitesinde üye girişi yaparak ulaşabilirsiniz.

  2. İptal işlemini pos üzerinden yapabilir miyim?

    Pos üzerinden yapılan satışlarınızı aynı gün içinde gün sonu almadan önce iptal şifresi girerek (1234) iptal edebilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333