Kartım kaybolursa ya da şifremi unutursam ne yapmalıyım, yenisi ne kadar zamanda elime ulaşır? Limit / Adres değişikliklerini kime bildirmemiz gerekiyor?
Kartınızın kaybolması durumunda Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi ve ya şubenize bildirmeniz gerekmektedir. Kartınız bir hafta içerisinde şubenize veya adresinize ulaşacaktır.
Şifre başvurunuzu şubenize bildirmeniz gerekmektedir. Yeni şifreniz bir hafta içerisinde şubenize ulaşacaktır.
Limit ve adres bilgilerinizdeki değişiklikleri şubenize bildirmeniz yeterlidir.
Hesap kesim tarihi şirketinizin nakit akış yapısına uygun olarak ay içerisinde birçok alternatif tarihler için tanımlanabilir.
Yurtdışında yaptığım harcamalar ekstreye nasıl yansıtılıyor?
Yurtdışında yapılan harcama tutarları orijinal tutarları ile beraber dilerseniz TL ekstresinde harcamanın TL karşılığı, USD ekstresinde USD karşılığı gösterilmektedir.
Diğer yardım kanalları
Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333