Yardım ve Öneriler

Adreste bulunamadığım için kartım bana ulaşmazsa ne yapmalıyım?

Kurye tarafından size ulaştırılamayan kartınız bankamıza iade edilmektedir. İade olan kartınızın tekrar gönderilmesini istiyorsanız 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak bu talebinizi iletebilirsiniz.

Kredi kartınız sözleşmesiz ise ev adresinizde soyadı sizinle aynı olan birine teslim edilebilir. İş adresinizde ise müdür, müdür yardımcısı gibi üstlerinize teslim edilebilir.

Sözleşmeli kartların teslimatı ise sadece kart sahibine yapılmaktadır.

İlgili sorular

  1. Kredi kartı şifremi yeni alacaksam ya da unuttuysam nasıl alabilirim ve yenileyebilirim?

    Kredi kartı şifrenizi almak için 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'ni arayıp, kart şifresi almak istediğiniz belirtin. İlgili adıma yönlendirildiğinizde güvenlik sorgulamasından geçtikten sonra kart şifrenizi alabilirsiniz. Garanti BBVA İnternet Bankacılığı kullanıcısı iseniz Kart İşlemleri/Şifre İşlemleri /Şifre Belirleme-Değiştirme adımından kredi kartınıza şifre alabilir ya da Şifre Eşitleme adımından daha önce şifresini almış olduğunuz bir kredi kartınızın şifresi ile eşitleyebilirsiniz.

  2. Kredi kartımın vadesi dolduğunda tekrar başvuru yapmam gerekiyor mu?

    Kartınızın vadesinin dolmasına 1 hafta kala hala yeni kartınız tarafınıza ulaşmazsa 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak yenilenmesi talimatını verebilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333