Yardım ve Öneriler

Kredi kartı başvurusunda hangi durumlarda garantör gerekmektedir ve Başvuru Formu'nda yer alan referans kişi garantör yerine geçer mi?

Yalnızca çalışmayanlar (ev hanımı, öğrenci) veya yabancı uyruklu kişiler garantör göstererek başvuru yapmalıdırlar. Bu tip başvurularda kredi kartı başvurusunda bulunan kişinin nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi asıllarının gösterilmesi, fotokopisinin ibraz edilmesinin yanı sıra garantörün kimlik belgesi (nüfus cüzdanı) gerekmektedir. Garantörün adı, soyadı, ev ve telefon bilgileri, başvuru formunda bulunan referans bilgi sahası kısmına yazılmalıdır. Garantörün adres bilgisi ise formda bulunan "NOT" kısmına yazılmalıdır. Garantörün kimlik fotokopisi, karta başvuran kişinin kimlik fotokopisi ile birlikte forma tutturulmalıdır. Yabancı uyruklular kimlik belgesi olarak pasaportlarını kullanabilirler.

Referans gösterilen kişi başvuru sahibinin bilgilerini doğrulamak için aranır. Başvuru sahibinin riskini taşımaz.

İlgili sorular

  1. Kredi kartı şifremi yeni alacaksam ya da unuttuysam nasıl alabilirim ve yenileyebilirim?

    Kredi kartı şifrenizi almak için 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'ni arayıp, kart şifresi almak istediğiniz belirtin. İlgili adıma yönlendirildiğinizde güvenlik sorgulamasından geçtikten sonra kart şifrenizi alabilirsiniz. Garanti BBVA İnternet Bankacılığı kullanıcısı iseniz Kart İşlemleri/Şifre İşlemleri /Şifre Belirleme-Değiştirme adımından kredi kartınıza şifre alabilir ya da Şifre Eşitleme adımından daha önce şifresini almış olduğunuz bir kredi kartınızın şifresi ile eşitleyebilirsiniz.

  2. Kredi kartımın vadesi dolduğunda tekrar başvuru yapmam gerekiyor mu?

    Kartınızın vadesinin dolmasına 1 hafta kala hala yeni kartınız tarafınıza ulaşmazsa 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak yenilenmesi talimatını verebilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333