Yardım ve Öneriler

Garanti BBVA İnternet Bankacılığı veya Garanti BBVA Mobil'de müşteri numaramı ve şifremi girdiğim zaman "Hesaplarınız internet / cep kullanımına kapalıdır" mesajı alıyorum. Neden bu mesaj ile karşılaşıyorum?

Garanti BBVA İnternet Bankacılığı veya Garanti BBVA Mobil’de aldığınız bu mesaj şifrenizi 3 defa hatalı girmenizden dolayı çıkmaktadır. Eğer doğru şifrenizi hatırlıyorsanız 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak 1 numaralı işlem adımını seçerek ve kredi kartınızın ya da Paracard’ınızın numarasını ve şifresini girerek blokeyi kaldırabilirsiniz. Şifrenizi hatırlamıyorsanız yine aynı telefondan Sesli Yanıt Sistemi (IVR) aracılığıyla yeni şifrenizi alabilirsiniz.
*Garanti BBVA Mobil’i Tüzel müşterilerimiz kullanamamaktadır.

İlgili sorular

  1. Garanti BBVA Mobil parolamı unutursam ne yapmalıyım?

    Garanti BBVA İnternet Bankacılığı kullanıcısıysanız, Garanti BBVA İnternet Bankacılığı parolanızla Garanti BBVA Mobil'i kullanabilirsiniz.

  2. Garanti BBVA Mobil'de işlem yapmak istediğim hesabımı ve kredi kartımı göremiyormsam ne yapmalıyım? İşlem yapmak istediğim tutar limitimi aşıyorsa ne yapmalıyım?

    Garanti BBVA Mobil'de işlem yapabileceğiniz hesaplarınız İnternet Şubesi'ndekiler ile aynıdır. İşlem yapmak istediğiniz hesap/kartları en yakın şubemizden tanımlatabilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333