Yardım ve Öneriler

CepBank şifremi değiştirebilir miyim? Yanlış yazarsam veya unutursam ne olur?

CepBank şifrenizi Garanti BBVA İnternet Bankacılığı’nda CepBank menüsünden değiştirebilirsiniz.
Eğer CepBank şifrenizi SMS olarak gönderirken yanlış yazarsanız işleminiz gerçekleşmeyecektir. Üç kez üst üste yanlış şifre yazdığınız takdirde, CepBank’ınız güvenliğiniz gereği KAPALI duruma gelecektir. Bu durumda Garanti BBVA İnternet Bankacılığı’ndan CepBank’ınızın durumunu AÇIK haline getirmeniz gerekecektir.
Yeni CepBank şifrenizi Garanti BBVA İnternet Bankacılığı’nda CepBank menüsünden anında alabilirsiniz.

İlgili sorular

  1. CepBank tanımlamamı nasıl yaparım?

    CepBank başvurunuzu Garanti BBVA İnternet Bankacılığı, ATMler, veya SMS yoluyla yapabilirsiniz.

  2. Şifrematik başvurusu yapabilmem için Garanti BBVA müşterisi ya da garantibbva.com.tr kullanıcısı olmam gerekli mi? Ücretli midir? Nasıl talep edebilirim ve teslim alabilirim?

    Evet. Şifrematik sahibi olabilmeniz için Garanti BBVA müşterisi olmanız ve İnternet Şubesi kullanıcısı olmanız gerekmektedir. Şifrematik aktivasyonunu sadece ve sadece mevcut parolanız / şifreniz ile giriş yaptığınız İnternet Şubesi'nden yapabilirsiniz. Bu nedenle öncelikle İnternet Şubesi kullanıcısı olmanız gerekmektedir. İnternet Şubesi'ne başvuru için tıklayın.Şifrematik talebi sırasında bir defalık 30 TL Şifrematik hizmet bedeli alınmaktadır.Şifrematik talebini yalnızca İnternet Şubesi'nde bulunan Şifrematik menüsünden yapabilirsiniz. Şirketler ise Şifrematik talebi için şubelerine başvurabilirler.Şifrematik'iniz 7 iş günü içerisinde talep sırasında belirttiğiniz adresinize kurye ile ulaştırılacaktır.Şirketler ise Şifrematik'lerini şubelerinden alabilirler.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333