Yardım ve Öneriler

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Sesle Yönlendirme özelliği yapmak istediğim işlemi anlamadığında ne yapmalıyım?

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Sesle Yönlendirme özelliğini kullanarak yaşayacağınız deneyiminizin kalitesi, asistanımızın yapacağı yönlendirmeleri dikkatle dinlemek ve bu yönlendirmelere uymakla doğru orantılıdır. Bu yüzden sistem ile ilgili herhangi bir sorun yaşadığınızda asistanın yönlendirmelerini dikkatle dinleyerek bunları uygulamaya çalışmanızı öneririz.

İlgili sorular

  1. Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifremi nasıl değiştireceğim? Şifremin güvenliği konusunda şüphelenirsem, sistem kabul etmesse ne yapmalıyım?

    Şifrenizi, Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'nden sırasıyla 1 ve 3'ü tuşlayarak ulaşacağınız "Şifre / Parola" işlemleri adımından değiştirebilirsiniz.

  2. Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi "Yapmak istediğiniz işlem bunlardan hangisi" şeklinde yanıt veriyorsa ne yapmalıyım?

    Sıralanan işlemlerden biri sizin yapmak istediğiniz işlem ile örtüşüyorsa, bunu belirttiğiniz takdirde sistem gerekli güvenlik teyidi neticesinde sizi ilgili müşteri temsilcisine aktarır.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333