Yardım ve Öneriler

Demografik bilgilerimde eksiklik / yanlışlık olduğunda (Anne kızlık soyadı, doğum tarihi, cep telefonu vs.) ne yapmam gerekir?

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden işlem yaptırabilmeniz için bankamızdaki kişisel bilgilerinizin tümünün doğru olması gerekmektedir. Bu nedenle eksik veya güncel olmayan bilgilerinizin tamamlanması için size en yakın şubeye gitmeniz halinde bilgi güncellemesi yapılacaktır. Daha sonra Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak işlem yaptırabilirsiniz.

İlgili sorular

  1. Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi "Yapmak istediğiniz işlem bunlardan hangisi" şeklinde yanıt veriyorsa ne yapmalıyım?

    Sıralanan işlemlerden biri sizin yapmak istediğiniz işlem ile örtüşüyorsa, bunu belirttiğiniz takdirde sistem gerekli güvenlik teyidi neticesinde sizi ilgili müşteri temsilcisine aktarır.

  2. Telefon numarası ya da adres değişikliklerini nasıl yapabilirim?

    Adres değişikliğini Garanti BBVA İnternet Bankacılığı'ndan, cep telefonunuzu ise şube ya da ATMlerimizden güncelleyebilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333