Yardım ve Öneriler

Demografik bilgilerimde eksiklik / yanlışlık olduğunda (Anne kızlık soyadı, doğum tarihi, cep telefonu vs.) ne yapmam gerekir?

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden işlem yaptırabilmeniz için bankamızdaki kişisel bilgilerinizin tümünün doğru olması gerekmektedir. Bu nedenle eksik veya güncel olmayan bilgilerinizin tamamlanması için size en yakın şubeye gitmeniz halinde bilgi güncellemesi yapılacaktır. Daha sonra Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak işlem yaptırabilirsiniz.

İlgili sorular

  1. Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifremi nasıl değiştireceğim? Şifremin güvenliği konusunda şüphelenirsem, sistem kabul etmesse ne yapmalıyım?

    Şifrenizi, Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'nden sırasıyla 1 ve 3'ü tuşlayarak ulaşacağınız "Şifre / Parola" işlemleri adımından değiştirebilirsiniz.

  2. Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Sesle Yönlendirme özelliği yapmak istediğim işlemi anlamadığında ne yapmalıyım?

    Sistem ile ilgili herhangi bir sorun yaşadığınızda asistanın yönlendirmelerini dikkatle dinleyerek bunları uygulamaya çalışmanızı öneririz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333