Yardım ve Öneriler

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi "Anlayamadım tekrar deneyelim" şeklinde yanıt veriyorsa ne yapmalıyım?

Gerçekleştirmek istediğiniz işlemi söylediğinizde eğer sistem size "Anlayamadım, tekrar deneyelim" yanıtını veriyorsa, gerçekleştirmek istediğiniz işlemi farklı ve kısa bir şekilde ifade ederek söylemeyi deneyebilirsiniz. Örneğin "Yanlış hesaba EFT yaptım, işlemin iptalini istiyorum" dediğinizde sistem sizi anlamıyorsa "EFT iptali" gibi asıl yapmak istediğiniz işlemi kısa bir şekilde ifade etmeyi deneyebilirsiniz.

Gerçekleştirmek istediğiniz işlemi kısaca ifade etmeniz sistemin size daha hızlı geri dönüş vermesini sağlayacaktır Yaşadığınız sorunu detayları ile ifade etmek yerine kısaca özetlerseniz sistem size daha hızlı geri dönüş verecektir. Örneğin "Garanti BBVA İnternet Bankacılığı giriş şifremi hatırlayamadım, birkaç kere denedikten sonra bloke oldu" yerine "İnternet şifrem bloke oldu" demeniz yeterlidir.

İlgili sorular

  1. Garanti BBVA ATM'lerinden hangi işlemleri yapabilirim? Yurt dışına çıktığımda kullanabilir miyim?

    Shop&Miles, Bonus Card, &club, Flexi Card’ınız ile; Kartınıza bağlı hesabınız var ise; Paracard ile yapılabilen tüm işlemleri gerçekleştirebilirsiniz

  2. Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Sesle Yönlendirme özelliği nasıl kullanılır?

    Yapmak istediğiniz işlemi konuşarak söylediğinizde Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Sesle Yönlendirme asistanı teyit için size yapmak istediğiniz işlemi doğrulatır. Onayınızın ardından gerçekleştirmek istediğiniz işlemi kolaylıkla yapabilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333