Nasıl Çözerim?

Pratik Çözümler

  • Kartlar

      Ürün ve hizmet ücretleri nedir?

      Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

       

      Yıllık kart ücreti alınması yasal mı?

      Bonus kartlarımız ile 500.000’e yakın üye işyerinde yılda 5 büyük kampanyadan 300 TL, kampanyasız harcamalarından ise 50 TL kazanarak toplam 350 TL’ye varan bonus kazanabilirsiniz. Fiziki alışverişlerin yanı sıra internet siteleri üzerinden de 10 binden fazla noktada güvenle alışveriş yapılabilirsiniz. Tüm alışverişlerinizde 12 aya varan ücretsiz taksit imkanından faydalanılabilirsiniz. Nakde ihtiyaç duyduğunuzda 4.700’den fazla Garanti BBVA ATM’lerinden nakit avans çekebilirsiniz.

      Bu ürün ve hizmetlerin sağlanması aşamasında oluşan zorunlu masrafların ve verilen hizmetin kalitesinin sağlanması yanında bir takım operasyonel masrafların varlığı sebebiyle yıllık ücret alınmaktadır. Ayrıca bonus kartınızı düzenli kullandığınızda ödediğiniz kart ücretinden çok daha fazlasını kazanırsınız.

      Finansal Tüketicilerden Alınacak Ücretlere İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik’in (Yönetmelik) 6. maddesi ve Yönetmelik EK–1, kart çıkaran kuruluşlar tarafından kart kullanımından dolayı yıllık ücret alınabileceği belirtilmiştir.

      Ücret yansıtılacak günden 180 gün öncesine kadar işlem yapmayan kredi kartlarından yasa gereği ücret alınmaz. Ücret yansıtılmadan 1 ay önce ekstrede bilgilendirmesi yapılır.

       

      Ücreti olmayan bir kart var mı?

      Bonus Flexi’nin yıllık ücreti yoktur. Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

       

      Başvuru sonucumu nereden öğrenebilirim?

      Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

       

      Kartım neden hala bana ulaşmadı?

      Kartınız kuryeye verildikten sonra 10 gün içinde bankamızda kayıtlı iletişim adresinize gönderilir. İletişim adresinizde bir değişiklik varsa;

      • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifresi ve kart şifresiyle Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden,
      • BonusFlaş > Daha Fazlası > Ayarlar > Adresler adımından,
      • Şubelerimiz’den
      • Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Profilim > Adres Bilgilerim adımından adresinizi güncelleyebilir ve yeni adresinize ya da şubelerimize teslimat talebi verebilirsiniz.

       

      Kartım neden başkasına teslim edildi?

      Eğer bankada bir sözleşmeniz bulunuyorsa, kartınız banka tarafından özel bir şart belirtilmediği sürece size veya adresinizde bulunan bir yakınınıza (anne, baba, 18 yaşını doldurmuş olan çocuk); alıcı adresinin işyeri olması halinde ise iş yeri sekreterine veya yetkili bir kişiye teslim edilebilir.

       

      Trink ödeme özelliğini kapatabilir miyim?

      Trink özelliği kapatılamaz. Trink özelliği düşük tutarlı işlemlerinizi daha hızlı ödeyerek işlem yapmanızı sağlar. Trink özelliği 90 TL ve altı işlemlerinizi daha hızlı ve güvenle ödeyerek işlem yapmanızı sağlar.

       

      Şifremi nereden alabilirim/değiştirebilirim?

      • Garanti BBVA Mobil > Hesap ve Kart > Kartlar > Kart seçimi > Kart Ayarları > Kart Şifre İşlemleri adımından,
      • Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Kart > Kart Şifre İşlemleri adımından,
      • SIFRE yazıp, kartın son 6 hanesi, anne kızlık soyadının ilk 2 harfi, kartınızın arkasındaki güvenlik kodunun ilk 2 hanesini aralarında boşluk bırakıp 3340’a göndererek,
      • BonusFlaş > Daha Fazlası > Kart Şifre Belirleme adımından,
      • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni aradığınızda "Kart şifresi almak istiyorum" diyerek şifre alabilirsiniz. Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden şifre almak için cep telefon numaranızın bankamıza kaydedildiği günden itibaren 7 gün geçmiş olması gerekmektedir.
      • Garanti BBVA Mobil > Hesap ve Kart > Kartlar > Kart seçimi > Kart Ayarları > Kart Şifre İşlemleri adımından,
      • Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Kart > Kart Şifre İşlemleri adımından,
      • BonusFlaş > Daha Fazlası > Kart Şifre Belirleme adımından,
      • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni aradığınızda "Kart şifremi değiştirmek istiyorum" diyerek ya da Garanti BBVA ATM'lerinden şifrenizi değiştirebilirsiniz.

       

      Şifrem bloke oldu, ne yapmalıyım?

      Üst üste 3 kez hatalı giriş yapıldığında şifreniz bloke olur. Hatalı giriş size aitse kartınıza yeniden şifre aldıktan sonra Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak kartınızı provizyona açtırmanız gerekmektedir. Hatalı şifre girişi size ait değilse Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak kartınızı kapatıp yenilemeniz gerekir.

       

      Kartımın chipi arızalandığında ne yapmalıyım?

      Bazı durumlarda harcama yapılmak istenen POS cihazında sorun olabilir. Chip arızasından emin olmak için farklı POS’larda işlem denemesi yapılabilir. Diğer POS’larda da chip hatası vermesi durumunda Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak kartınızı yenileyebilirsiniz.

       

      Limiti nereden görüntüleyebilirim/arttırabilirim/sonucumu öğrenebilirim?

      • Limitinizi, Garanti BBVA Mobil > Hesap ve Kart > Kartlar > Kartın seçimi > Nakit ve Ödeme Çözümleri > Limit artırım adımından,
      • Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Kart > Kredi Kartı > Kartın seçimi > Limit Artır adımından,
      • BonusFlaş > Kart bilgileri > Kartın seçimi > Limit artırım adımından,
      • Garanti BBVA ATM’lerinden arttırabilirsiniz.

      Sahip olduğunuz tüm kartlarınızın limitlerinin toplamı aylık ortalama net gelirinizin 2 katını geçemez, ikinci ve sonraki yıllar içinse 4 katını aşamaz. Diğer bankalardaki limitlerinizin yüksek olması durumunda limitiniz artmayabilir. Bu durumda diğer banka kartınızı kapatabilir ya da limitinizi düşürebilirsiniz. Eğer mevcut gelirinizde değişiklik veya ek başka gelirleriniz varsa (örneğin; tapu, kira kontratı, araç ruhsatı, başka banka hesap cüzdanı vb.) şubeye ek gelirlerinizi belgeleyerek limit artış talebinde bulunabilirsiniz.

      • Limit arttırma talebinizi Garanti BBVA Mobil > İşlemler > Başvurular > Başvuru Takip > Kredi Kartı Limit Takibi adımından,
      • Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Başvuru > Başvuru Takibi > Kredi Kartı Limit Takibi adımından,
      • BonusFlaş > Daha Fazlası > Başvuru ve Takip > Limit Başvuru Takip adımından,
      • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden takip edebilirsiniz.

       

      Kartım çalındığında/kaybolduğunda ne yapmalıyım?

      • Garanti BBVA Mobil > Hesap ve Kart > Kartlar > Kartın seçimi > Acil Durumlar > Kayıp / Çalıntı Bildirimi adımından,
      • BonusFlaş > Daha Fazlası > Başvuru ve Takip > Kartımı Bulamıyorum adımından kartınızı 24 saat geçici olarak alışveriş ve nakit çekimine kapatabilir ya da hemen kapatıp yenileyebilirsiniz.
      • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Kayıp/Çalıntı adımından ise kartınızı hemen kapatıp yenileyebilirsiniz.

      Kartınızı geçici olarak kapatırsanız 24 saat içinde aynı adımları takip ederek tekrar kullanıma açabilirsiniz. Tekrar kullanıma açmadığınız ya da hemen kapatıp yenilediğiniz durumlarda kartınız otomatik olarak yenilenerek kayıtlı iletişim adresinize gönderilecektir.

      Kartınız kapatılıp yenileneceği için kartınızla bankamız adına diğer kurumlara vermiş olduğunuz ödeme talimatları iptal edilecektir. Bankamızdaki talimatlarınız otomatik olarak güncellenecektir.

       

      Nasıl düzenli para transferi / otomatik fatura ödeme talimatı verebilirim/talimatımı iptal edebilirim?

      Düzenli para transferi talimatınızı;

      • Garanti BBVA Mobil > İşlemler > Para Transferleri > Düzenli Para Transferi Emirlerim adımından,
      • Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Para Transferi > Diğer Para Transferleri > Düzenli Para Transferleri, BonusFlaş üzerinden,
      • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifresi ve kart şifresiyle Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden,
      • Garanti BBVA ATM’lerinden ya da şubelerimiz’den verebilirsiniz.

      Düzenli fatura ödeme talimatınızı;

      • Garanti BBVA Mobil > İşlemler > Ödemeler > Fatura > Kayıtlı Fatura İşlemleri adımından,
      • Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Ödeme > Fatura > Otomatik / Kayıtlı Fatura İşlemi,
      • BonusFlaş üzerinden,
      • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifresi ve kredi kartı şifresiyle Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden,
      • Garanti BBVA ATMlerden ya da şubelerimiz’den verebilirsiniz.

      Talimatınızı Garanti BBVA Mobil, Garanti BBVA İnternet Bankacılığı ve Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden iptal ettirebilirsiniz. Faiz ve ücretlere buradan ulaşabilirsiniz.

       

      Otomatik ödeme talimatım olmasına rağmen faturam neden ödenmedi?

      Otomatik ödeme talimatı verdiğiniz kartınız kapalı, blokeli, mail order’a kapalı, geçici kapalı/provizyona kapalı olabilir ya da kartınızın limiti dolmuş olabilir. Fatura ödemesi yapmak istediğiniz kurum kaynaklı teknik sorunlar da yaşanabilir.

       

      Kartımı mail order’a nereden kapatabilirim/açabilirim?

      • Garanti BBVA Mobil > Hesap ve Kart > Kartlar > Kartın seçimi adımından,
      • Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Kart > Kredi Kartı > Kartın seçimi > Kart Bilgileri > Güvenlik Bilgileri adımından,
      • BonusFlaş > Daha Fazlası > Ayarlar > Kart Ayarları > Kart seçimi adımından
      • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifresi ve kart şifresiyle Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden gerçekleştirebilirsiniz.

       

      Kartımı internet alışverişine nereden kapatabilirim/açabilirim?

      • Garanti BBVA Mobil > Hesap ve Kart > Kartlar > Kart seçimi adımından,
      • Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Kart > Kredi Kartı > Kartın seçimi > Kart Bilgileri > Güvenlik Bilgileri adımından,
      • Garanti BBVA ATM’lerinden Kartlar > Kart Bilgileri adımından,
      • BonusFlaş > Kart Bilgileri > Ayarlar > Kart Ayarları adımından
      • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifresi ve kart şifresiyle kapatıp açabilirsiniz.

       

      Hesap kesim tarihimi neden belli bir güne sabitleyemiyorum?

      Hesap kesim tarihi belli bir güne sabitlenemez, ödeme haftanıza göre belirlenir.

       

      Ödeme haftamı nereden değiştirebilirim?

      Ödeme haftanızı Garanti BBVA Mobil, Garanti BBVA İnternet Bankacılığı, BonusFlaş ve Garanti BBVA ATM’lerinden gerçekleştirilebilirsiniz.

       

      Ödeme haftamı neden değiştiremiyorum?

      Ödeme haftanızı ayda en fazla 1, bir takvim yılı içerisinde en fazla 2 kere değiştirilebilirsiniz.

       

      Bana ait olmayan bir harcama için nasıl itiraz edebilirim? İtirazı kaç gün içinde yapmam gerekir?

      Harcamanın size ait olmadığını düşünüyorsanız itirazınızı harcama itiraz formunu doldurarak veya Garanti BBVA İnternet Bankacılığı üzerinden iletebilirsiniz. 60-180 gün içinde SMS, posta veya e-posta ile sonuçla ilgili bilgilendirilirsiniz. Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

       

      Aynı harcamam neden hem dönem içi işlemlerde hem de provizyonda görünüyor?

      İşlem yaptığınız firmanın bankamıza gönderdiği provizyon kaydı ile gün sonu kaydı arasındaki bilgi farkı nedeniyle bazı durumlarda işleminizi hem açık provizyonda hem de dönem içi işlemlerde görebilirsiniz. Bu durumda işlem fiziksel kartlarda en fazla 7 gün, sanal kartlarda en fazla 21 gün açık provizyonda bekler. Dilerseniz Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak açık provizyondaki işleminiz ile ilgili bilgi alabilir ve iptalini talep edebilirsiniz.

       

      Yapılandırdığım kartımın borcu bitmesine rağmen neden limitini açtıramıyorum?

      Yapılandırma borcunuzun son taksiti ödendikten 30 gün sonra kartınız otomatik olarak banka kredi politikalarına göre tekrar değerlendirilir ve uygun ise kullanıma açılır.

       

      Ekstrem bana neden ulaşmadı?

      Ekstrenizin size ulaşmadığı durumlarda bankadaki iletişim bilgilerinizi (basılı ekstre alıyorsanız fiziki adresinizi, e-ekstre alıyorsanız mail adresinizi) kontrol edebilirsiniz.

      Adresinizi Garanti BBVA İnternet Bankacılığı, BonusFlaş, Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi ve şubelerimizden değiştirebilirsiniz. Mail adresinizi Garanti BBVA Mobil, Garanti BBVA İnternet Bankacılığı, Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi ve şubelerimizden güncelleyebilirsiniz.

      İsterseniz e-ekstre tanımlaması yaparak ekstrenizin posta yoluyla gelmesini beklemeden mail olarak alabilirsiniz. Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

       

      Eski tarihli ekstrelerimi nasıl alabilirim?

      Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifresi ve kredi kartı şifresiyle Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden son 1 yıl, Garanti BBVA İnternet Bankacılığı ve BonusFlaş’tan son 2 yıla ait ekstrelerinizi görüntüleyebilir ve tanımlı mail adresinize gönderilmesini talep edebilirsiniz. 2 yıl ve üzeri ekstre talepleriniz için şubelerimizle iletişime geçebilirsiniz.

       

      Kampanyalar hakkında nasıl bilgi alabilirim?

      BonusFlaş’tan tüm kampanyaları görebilir ve ‘Hemen Katıl’ butonuna tıklayarak istediğiniz kampanyaya katılabilirsiniz. Katıldığınız kampanyaya ait harcamalarınızı, ödül kazanıp kazanmadığınızı, harcamalarınızın kampanyaya dahil olup olmadığını görebilir; kampanya tarih aralığı, bonus yükleme tarihi gibi bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz.

  • Mevduat Ürünleri

      Hesap işletim ücreti nedir? Bankaların bu ücreti alması yasal mı?

      Her bir vadesiz hesabın bankamızda açma, kapama, işletme ve arşivleme gibi maliyetleri bulunmaktadır. Bu maliyetlerin bir kısmının karşılanabilmesi amacıyla ocak ve temmuz aylarında olmak üzere yılda iki kez hesap işletim ücreti yansıtılmaktadır. Sadece bireysel segmentli şahıs firmaları ve kobi segmentli şahıs firmalarının “Ticari Amaçlı” vadesiz mevduat hesaplarından, hesap bazında tahsilat yapılır. Hesaptan tahsilat yapılması için hesaba en az bir ticari nitelikli ürünün (POS, Ticari Kredi Kartı, Ticari Kredi) bağlı olması gerekir. Bireysel amaçlı kullanılan hesaplardan tahsilat yapılmaz. Ücretlere ve detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

       

      Nasıl e-vadeli hesap açabilirim?

      E-vadeli hesabın özelliklerine ve faiz bilgisine buradan bakabilir, Garanti BBVA İnternet Bankacılığı Hesaplar > Hesap Açılışları adımından ya da Garanti BBVA Mobil üzerinden Bankacılık İşlemleri > Başvurular > e-Vadeli Hesap adımından hesabınızı açabilirsiniz.

       

      Vadeli hesabımın faiz ve getirisini nasıl hesaplayabilirim?

      Faiz ve getirinizi buradan hesaplayabilirsiniz.

       

      Vadeli hesabıma ne zaman para yatırabilirim/çekebilirim?

      Vadeli hesabınıza vade bitiş tarihi dışında istediğiniz zaman para yatırabilirsiniz ancak bu işlem hesabınızın vadesinin bozulmasına yol açar. Para yatırdığınız gün itibariyle faiz işlemeye başlar. Vadeli hesabınızdan vade bitiş tarihi dışında istediğiniz zaman para çekebilirsiniz. Bu durumda vade bozulmaz. Faiz, kalan bakiye üzerinden işler.

       

      Otomatik fatura ödeme talimatını nasıl verebilirim?

      Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Ödeme > Fatura > Otomatik / Kayıtlı Fatura İşlemi adımından ya da şubelerimizden talimat verebilirsiniz.

       

      Düzenli ödeme talimatını nasıl verebilirim?

      Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Para Transferi > Diğer Para Transferleri > Düzenli Para Transferleri adımından ya da Hızlı Havale / EFT işlemleri sonrası talimat verebilirsiniz.

       

      Hesabımdan yaptığım EFT, Havale işlemleri ve Fatura/Vergi ödemeleri için nasıl dekont alabilirim?

      Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Hesap Ürün > Hesap > Dekont > Gişeden Nakit ve Karttan Yapılan İşlemler adımından dekont görüntüleyebilir ve mail adresinize gönderebilirsiniz.

  • Havale, EFT, Swift, Western Union

      Para transferi ücretleri nelerdir?

      Ücretlere buradan ulaşabilirsiniz.

       

      Geç EFT ücreti nedir?

      16:00 – 17.15 arasında yapılan EFT işlemleri için alınan ek işlem ücretidir.

       

      Para transferleri ne kadar sürer?

      Havale anında hesaba geçer.

      EFT, azami 1 gün içinde (08:00- 16:00 arası) hesaba geçer. Hafta içi 16:00 sonrası, hafta sonu veya resmi tatil günlerinde verilen talimatlar ise işlemi izleyen ilk iş gününde gerçekleşir.

      Swift 17:00’den önce yapılırsa transfer iki iş günü içinde, 17:00’dan sonra yapılırsa 3 iş günü içinde karşı bankadaki hesaba ulaşır.

      Western Union işlemleri dekont üretilmesiyle birlikte anında Western Union sistemine aktarılarak gerçekleşir.

       

      CepBank nedir?

      CepBank ile dilediğiniz kişinin cep telefonuna Garanti BBVA’da hesabı ya da kartı olmasa bile anında güvenli bir şekilde para gönderebilirsiniz. Para gönderdiğiniz kişi gönderdiğiniz parayı Türkiye’nin her yerinde tüm Garanti BBVA ATM'lerinden çekebilir. CepBank üzerinden yapabileceğiniz tüm işlemlere buradan ulaşabilirsiniz. İşlem iptal edilirse tutar göndericinin hesabına 7 iş günü içinde iade olacaktır.

      • Garanti BBVA Mobil > İşlemler > Para Transferi > Cep No’ya Transfer (CepBank) adımlarından,
      • Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Para Transferi > Cep No’ya Transfer (CepBank) adımlarından ya da Garanti BBVA ATM’lerinden CepBank’la para gönderebilirsiniz.

       

      SWIFT işlemimi nasıl takip edebilirim?

      Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Para Transferi > SWIFT > İşlem Takibi/İptali adımından SWIFT’inizin ne aşamada olduğunu, işleme hangi bankaların aracılık ettiğini, hangi bankada ne kadar süredir işlem gördüğünü ve muhabir ve alıcı banka masraflarını anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.

  • Garanti BBVA Mobil & Garanti BBVA İnternet Bankacılığı

      Garanti BBVA İnternet Bankacılığı üzerinden hangi işlemleri yapabilirim?

      İşlemlere buradan ulaşabilirsiniz.

       

      Garanti BBVA Mobil üzerinden hangi işlemleri yapabilirim?

      İşlemlere buradan ulaşabilirsiniz.

       

      Garanti BBVA İnternet/Mobil parolasını nasıl alabilirim?

      • Kart numaranız ve şifreniz ile web sitemizde > İlk kez parola almak istiyorum adımından,
      • Şubelerimizden
      • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden parolanızı alabilirsiniz.

       

      Garanti BBVA İnternet/Mobil parolamı unutursam ne yapmam gerekir?

      • Kart numaranız ve şifreniz ile garantibbva.com.tr > Parolamı Unuttum adımından,
      • Şubelerimizden
      • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden parolanızı alabilirsiniz.

       

      Garanti BBVA İnternet/Mobil parolamı nasıl değiştirebilirim?

      • Garanti BBVA Mobil > Giriş ve Güvenlik Ayarları > Parola Değişiklik adımından,
      • Garanti BBVA İnternet Bankacılığı > Profilim > Şifre/Parola İşlemlerim > Parola Değişiklik adımından parolanızı değiştirebilirsiniz.

       

      Garanti BBVA İnternet/Mobil parolam bloke olursa ne yapmam gerekir?

      Parolanızı fazla sayıda hatalı girerseniz, parolanız bloke olur. Bu durumda parola alma adımları takip ederek yeni bir şifre alabilirsiniz.

       

      SMS şifrem neden telefonuma mesaj olarak gelmiyor?

      Telefon numaranız ya da operatörünüz bankada kayıtlı değilse güncel cep telefonunuzu şubelerimizden ve Garanti BBVA ATM'lerinden; operatörünüzü Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden, şubelerimizden ve Garanti BBVA İnternet Bankacılığı üzerinden güncelleyebilirsiniz.

  • Garanti BBVA ATM

      Garanti BBVA ATM’lerinden hangi işlemleri yapabilirim?

      İşlemlere buradan ulaşabilirsiniz.

       

      Paramatiklerde yapılan işlemlerin günlük limitleri nedir?

      Günlük limitlere buradan ulaşabilirsiniz.

       

      Döviz tanımı/engelli dostu olan paramatikleri nasıl bulabilirim?

      Dilediğiniz Garanti BBVA ATM’ye ‘Garanti BBVA ATM’ başlığını seçerek ve ‘Detaylı Kriter Göster’ filtresini kullanarak buradan ulaşabilirsiniz.

       

      Garanti BBVA ATM’lerinden hangi vergileri ödeyebilirim?

      Yalnızca Motorlu Taşıt Vergi’nizi ödeyebilirsiniz.

       

      QR ile neden para çekemiyorum/gönderemiyorum?

      Öncelikle Garanti BBVA Mobil’in güncel ve QR ayarlarının açık olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. Eğer hala sorun yaşıyorsanız videomuzu buradan izleyebilirsiniz.

       

      İletişim bilgilerimi Garanti BBVA ATM’lerinden nasıl güncelleyebilirim?

      Tüm İşlemler > Diğer adımından telefon numaranızı veya e-posta adresinizi güncelleyebilir, tanımlama ayarlarınızı değiştirebilirsiniz.