Harvard Business Review Türkiye Dijital Abonelik İndirimi

.

15 Nisan - 9 Mayıs 2021 tarihleri arasında Garanti BBVA Mobil’e giriş yapan bireysel ve şahıs firması müşterilerimize, https://hbrturkiye.com/  internet sitesinden ve mobil uygulamasından erişebilecekleri 12 aylık Harvard Business Review Türkiye dijital abonelik ücreti sadece 79 TL olacaktır.

İndirimi nasıl kazanabilirsiniz?

Garanti BBVA Mobil’e giriş yapan Bireysel ve şahıs firması müşterilerimiz indirim koduna, Garanti BBVA Mobil veya Garanti BBVA İnternet’teki “Kampanyalar” alanından ulaşabileceklerdir.

  • Kampanya Detayları
    • 15 Nisan - 9 Mayıs 2021 tarihleri arasında Garanti BBVA Mobil’e giriş yapan bireysel ve şahıs firması müşterilerimize, https://hbrturkiye.com/ internet sitesinden ve mobil uygulamasından erişebilecekleri 12 aylık Harvard Business Review Türkiye dijital abonelik ücreti 119 TL yerine 79 TL olacaktır.
    • Müşterilerimiz indirim koduna, Garanti BBVA mobil uygulaması veya Garanti BBVA internet bankacılığı üzerinden görüntüleyebilecekleri “Kampanyalar” alanından ulaşabileceklerdir.
    • Dijital Abonelik 1 yıllık Online Arşiv ve Mobil Uygulamalara erişimi kapsamaktadır.
    • İndirim kodu, https://hbrturkiye.com/ internet sitesinde Ödeme sayfasında ödeme bilgilerinin altında yer alan İndirim Kodu alanına girilmeli ve “Uygula” butonuna basılmalıdır. Aksi taktirde indirim kodu geçerli olmayacaktır.
    • Kişiye özel üretilen indirim kodları, en geç 16 Mayıs 2021 tarihine ve saat; 23:59’a kadar kullanılacaktır. Bu tarihe kadar aktive edilmeyen kodlar geçerliliğini yitirecektir.
    • Kampanya, 16 Mayıs 2021 tarihine kadar https://hbrturkiye.com/ internet sitesinden yapılan abonelik satışlarında geçerlidir.
    • Aboneliği bitmiş ve daha önce "Sınırsız Erişim" veya "Dijital" paketi bulunan tüm okurlar kampanyadan yararlanabilir.
    • Aboneliği devam eden "Sınırsız Erişim" veya "Dijital" paketi bulunan tüm okurlar indirimli fiyatlar üzerinden aboneliklerinin sürelerini uzatabilirler.
    • İndirim kodları para ile satılamaz veya paraya çevrilemez.
    • İndirim kampanyası farklı kampanyalar ile birleştirilemez.
    • Kampanya dönemi içinde 1 kişi en fazla 1 indirim kodu kazanabilir.
    • Bir alışverişte sadece bir adet indirim kodu kullanılabilir, kodlar tek kullanımlıktır, bölünemez.
    • İptal ve iade durumlarında indirim kodu tekrardan kullanılamaz.
    • Bu kampanyadan 18 yaşından küçükler yararlanamaz.
    • İndirimli alışverişte ürün iadesi veya cayma hakkı talebinin yerine getirilmesi firmanın sorumluluğundadır. Kampanya kapsamında https://hbrturkiye.com/ internet sitesinden yapılacak alışverişe konu üründe herhangi bir hata, ayıp veya geç teslim ya da yanlış ürün tesliminden T. Garanti Bankası A.Ş. sorumlu değildir.
    • Türkiye Garanti Bankası A.Ş. ve Harvard Business Review Türkiye kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.