Telefon Bankacılığı
Başarı hikayeni Garanti BBVA'da yaz. Fark yarat, fark at!
Garanti BBVA'nın bir parçası olmak ister misiniz?
İnsan ilişkilerinizi ve ikna yeteneğinizi kullanabileceğiniz, müşterilere daha iyi hizmet vermek için farklı çözüm yolları üretebileceğiniz, aktif ve dinamik bir işte çalışmak istiyorsanız, İstanbul ve Sivas Cumhuriyet Üniversitesi’nde bulunan Müşteri İletişim Merkezi'mizde görevlendirilmek üzere açtığımız "Çağrı Merkezi Asistanı" görevlerine başvuruda bulunabilirsiniz.
Nasıl Başvurulur?
Telefon Bankacılığı pozisyonları için; internetteki ilanları takip ederek online başvuruda bulunmanız gerekmektedir.
Aranan Özellikler
- 4 yıllık üniversite mezunu/öğrencisi veya 2 Yıllık Meslek Yüksek Okulu mezunu
- 27 yaşını aşmamış,
- Askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecili olan (erkek adaylar için),
- İyi derecede bilgisayar kullanımına yatkın ve MS Office bilgisine sahip,
- Pazarlama ve satış becerileri gelişmiş,
- Vardiyalı düzende çalışabilecek,
- İletişim ve ikna becerileri yüksek,
- Ekip bilinci ile temsil ve takip gücüne sahip
Görev Tanımı
Çağrı Merkezi Asistanı , Müşteri İletişim Merkezine gelen telefonları karşılayarak, müşterilerimizin sorularını cevaplar ve gerekli tüm bankacılık hizmet ve ürün işlem taleplerini yerine getirebilir.
Eğitim Programı
Görevleri için gerekli olan ürün, temel bankacılık ve işbaşı eğitimlerini kapsayan bir eğitim sürecinden geçtikten sonra görevlerine başlarlar.
Kariyer Yolları
Çağrı merkezi asistanları performansları ve yetkinlikleri doğrultusunda gerek Müşteri İletişim Merkezi içerisinde gerekse bankamız şube ve Genel Müdürlük birimlerinde oluşan kariyer fırsatlarından yaralanabilirler.