Telefon Bankacılığı

Başarı hikayeni Garanti BBVA'da yaz. Fark yarat, fark at!Başarı hikayeni Garanti BBVA'da yaz. Fark yarat, fark at!

Garanti BBVA'nın bir parçası olmak ister misiniz?

İnsan ilişkilerinizi ve ikna yeteneğinizi kullanabileceğiniz, müşterilere daha iyi hizmet vermek için farklı çözüm yolları üretebileceğiniz, aktif ve dinamik bir işte çalışmak istiyorsanız, İstanbul ve Sivas Cumhuriyet Üniversitesi’nde  bulunan Müşteri İletişim Merkezi'mizde görevlendirilmek üzere açtığımız "Çağrı Merkezi Asistanı" görevlerine başvuruda bulunabilirsiniz.

Nasıl Başvurulur?

Telefon Bankacılığı pozisyonları için; internetteki ilanları takip ederek online başvuruda bulunmanız gerekmektedir.

Aranan Özellikler

  • 4 yıllık üniversite mezunu/öğrencisi veya 2 Yıllık Meslek Yüksek Okulu mezunu
  • 27 yaşını aşmamış,
  • Askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecili olan (erkek adaylar için),
  • İyi derecede bilgisayar kullanımına yatkın ve MS Office bilgisine sahip,
  • Pazarlama ve satış becerileri gelişmiş,
  • Vardiyalı düzende çalışabilecek,
  • İletişim ve ikna becerileri yüksek,
  • Ekip bilinci ile temsil ve takip gücüne sahip

Görev Tanımı

Çağrı Merkezi Asistanı , Müşteri İletişim Merkezine gelen telefonları karşılayarak, müşterilerimizin sorularını cevaplar ve gerekli tüm bankacılık hizmet ve ürün işlem taleplerini yerine getirebilir.

Eğitim Programı

Görevleri için gerekli olan ürün, temel bankacılık ve işbaşı eğitimlerini kapsayan bir eğitim sürecinden geçtikten sonra görevlerine başlarlar.

Kariyer Yolları

Çağrı merkezi asistanları performansları ve yetkinlikleri doğrultusunda gerek Müşteri İletişim Merkezi içerisinde gerekse bankamız şube ve Genel Müdürlük birimlerinde oluşan kariyer fırsatlarından yaralanabilirler.

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Mülakatlarda adaylardan ne bekleniyor?

    Deneyimsiz / Deneyimli tüm mülakatlarımızda adaylarımızı bankamız değerleri ve pozisyonun gerektirdiği teknik bilgiler çerçevesince değerlendiriyoruz. Detaylı bilgi

  • Kimler başvurabiliyor?

    İlanlarımızda belirtilen kriterlere uygun olan tüm adaylarımız başvuruda bulunarak süreçlerimize dahil olabilir. Detaylı bilgi

  • Ağırlıklı olarak hangi pozisyonlar için alım yapılıyor?

    Alımlarımızın yaklaşık %75’ini yeni mezunlar oluşturuyor. Müşteri Danışmanı, Çağrı Merkezi Asistanı, Operasyon Asistanı alımlarımız yıl boyu; Şubelerimiz ve Genel Müdürlük birimlerimiz için Yetkili ve Müfettiş Yardımcısı alımlarımız ise, her yıl 1 kez gerçekleştiriliyor. Bunun dışında Genel Müdürlük ve şube müdürlüklerimize gerçekleştirdiğimiz bankacılık alanında deneyimli adaylarımız için alımlarımız da yıl boyu sürmektedir. Detaylı bilgi

  • İş fırsatlarını nereden takip edebilirim?

    Deneyimli adaylara Genel Müdürlük ve şubelerimizde sunduğumuz iş olanaklarımız bulunmaktadır. Detaylı bilgi