İşlemSaat ve Limitleri

.

Bankacılık işlemleriniz için şubeye yürümeyin.

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden yaptığınız işlemlerin saat ve limitlerini aşağıdaki tablolardan öğrenebilirsiniz.

İşlem Saatleri

Ürün Adıİşlem Saati
A Tipi Yatırım Fonu24 Saat (Alış ve Satış Emirleri)
B Tipi (Likit Hariç) Yatırım Fonu24 Saat (Alış ve Satış Emirleri)
B Tili Likit Fon

24 Saat Alış (16:00 - 18:00 hariç)

24 Saat Satış ( 17:30 - 18:00 hariç)

Repo10:00 - 14:00
Döviz Alış-Satış24 Saat
EFT09:00 - 17:15
Havale24 Saat
Kredi Kartı İşlemleri24 Saat
Hazine Bonosu ve Devlet Tahvili09:30 - 16:00
Hisse Senedi İşlemleri24 Saat
Türk Telekom09:00 - 17:00
Kablolu TV09:00 - 17:00
Taşıt Vergisi24 Saat (Pazar hariç)
Diğer Vergiler24 Saat (Pazar hariç)
Trafik Cezası09:00 - 23:00

İşlem Limitleri

*Döviz cinsindendir.

Bankacılık işlemleriniz ne kadar hızlı olabilir?Bankacılık işlemleriniz ne kadar hızlı olabilir?

  • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'nden işlem yapmak için demografik bilgilerimde hata varsa ne yapılmalı?

    Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'nden işlem yaptırabilmeniz için bankamızdaki kişisel bilgilerinizin tümünün doğru olması gerekmektedir. Detaylı bilgi

  • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'ni nasıl ararım, her zaman ulaşabilir miyim?

    444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'ni Türkiye'nin her yerinden ve tüm operatörlerden 7 gün 24 saat arayabilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Telefon numarası ya da adres değişikliklerini nasıl yapabilirim?

    Adres değişikliğini Garanti BBVA İnternet Bankacılığı'ndan, cep telefonunuzu ise şube ya da ATMlerimizden güncelleyebilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Müşteri numaramı nereden öğrenebilirim?

    Müşteri numaranızı 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'nden ya da Garanti BBVA şubelerinden öğrenebilirsiniz. Detaylı bilgi