E-ÇözümlerKEP

.

Garanti BBVA, KEP hizmet sağlayıcılar ile müşterileri arasında köprü görevini üstlenerek müşterilerin KEP başvurularını alarak ilgili entegratörlere yönlendiriyor.

Genel Bilgi (KEP Nedir?): KEP; "elektronik iletilerin, gönderimi ve teslimatı dahil olmak üzere kullanıma ilişkin delil sağlayan elektronik postanın nitelikli şekli" olarak tarif edilmektedir. E-imza ve zaman damgası kullanılarak, bir elektronik postanın iletildiğini garanti altına almayı, gönderen ve alan tarafların kim olduklarının bilinmesini, gönderilen iletinin ne olduğunun, içeriğinin başkalarınca değiştirilmediğinin ve gönderim zamanının kesin olarak tespit edilmesini sağlamaktadır. Tebligat Kanunu gereği Ocak 2013 itibarıyla tüm A.Ş. ve L.T.D. ve Komandit şirketlerin KEP adresi edinme zorunluluğu bulunmaktadır.

KEP Ön Başvuru Süreci (Lead Süreci):

Garanti BBVA, müşterileri ile KEP hizmet sağlayıcılar arasında köprü görevini üstlenerek şu an için 2 özel entegratör firmaya müşterilerimizin KEP başvurularını şube ile bireysel ve Garanti BBVA Kurumsal İnternet Bankacılığı üzerinden aşağıda yer alan iki firmaya yönlendirmektedir.

  • TNBKEP
  • TÜRKKEP

Garanti BBVA İnternet Bankacılığı üzerinden Başvurular -> Kayıtlı Elektronik Posta başlığı altından istenilen KEP hizmet sağlayıcı firma seçilerek başvuru gerçekleştirilebilecektir. İlgili hizmet sağlayıcılara yönlendirilen başvurular için, başvuru yapılan hizmet sağlayıcı müşteri ile iletişime geçmekte ve hizmet sağlayıcı tarafından alınan aksiyonlar, müşteri başvurularının sonuçları ve statüleri Garanti BBVA ile paylaşılmaktadır.
Yurtiçi şubelerimizden de KEP başvurusuna ilişkin detaylı bilgi alabilirsiniz.

İlginizi çekebilir

Uzmanlık ve teknolojiyle gelen liderlikUzmanlık ve teknolojiyle gelen liderlik