Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi ile bankacılık işlemlerinizi dilediğiniz an, dilediğiniz yerden kolayca gerçekleştirirsiniz.

Eğer bireysel müşteriyseniz Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi parolanızı tıklayın, hemen alın. Ticari/Kurumsal müşterimizseniz en yakın şubemizden parolanızı alabilirsiniz.

Yenilikler

Ticari Kredi Kart ile Müşteri İletişim Merkezi’ye Giriş

Ticari kredi kartı ile Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ne giriş süreci yenilendi!

Ticari kart bilgilerinizle Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ne giriş yaparak kartlarınızla ilgili işlemlerinizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Self Servis Kart Şifre Alma

Kart şifre belirleme ve değişiklik işlemlerinizi müşteri temsilcisine bağlanmaya gerek kalmadan sadece tuşlayarak tamamlayabilirsiniz.

Sesli yönlendirmede “Kart şifremi belirlemek istiyorum.” demeniz yeterli!

  • Özellikler

      Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi ile şirketiniz için daha çok zaman kazanabilirsiniz:

      • 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ne 365 gün, 24 saat ulaşabilirsiniz.
      • Telefon olan her noktada kullanımınıza açıktır.
      • Para çekme hariç tüm bankacılık işlemlerini yapabilirsiniz.
      • İşlemlerde fiyatlama ve ücret avantajlarından yararlanırsınız.

      444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni kullanırken gerçek kişilerden farklı olarak Yetki Seviyesi de tanımlayabilirsiniz. Şirketiniz adına işlemi yapacak kişiler ve bu kişilerin yetki seviyesi şirket yetkililerince belirlenir.

      Şirketler adına 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni kullanacaksınız iki farklı Yetki Seviyesi bulunmaktadır:

      • SWIFT yapamaz: Bu yetkiye sahip olan kullanıcılar para transferleri haricindeki işlemleri yapabilirler.
      • Tüm işlemleri yapabilir: Bu yetkiye sahip olan kullanıcılar tüm işlemleri yapabilir. 

      Bireysel müşterilerin Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi kullanımı ile ilgili ayrıntılı bilgi için tıklayın.

  • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Menüsü

      444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi ile işlemlerinizi ofisinizden çıkmadan kolayca gerçekleştirin.

      Henüz 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi ile tanışmadıysanız, hemen arayın. Bankacılığın ne kadar kolay ve hızlı yapılabildiğini göreceksiniz. 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi menüsünü nasıl kullanacağınızı  görmek için aşağıdaki linke tıklamanız yeterli.

      444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Menüsü

  • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Bankacılık İşlemleri

      Hesap Açılışları

      • Vadeli ve Vadesiz TL/Döviz Hesabı
      • Biriktiren Hesap
      • Yatırım Hesabı

      Yatırım  İşlemleri

      • Hisse Senedi İşlemleri
      • VİOP İşlemleri (Vadeli İşlem ve Opsiyon Piyasası)
      • Repo
      • A ve B tipi Yatırım Fonu
      • Fona Hemen Nakit
      • Hazine Bonosu
      • Biriktiren Hesap

      Ödemeler

      • Otomatik Düzenli Ödemeleri
      • E-Devlet Kapısı
      • Anlaşmalı Mağaza Kartı Ödemeleri
      • Üniversite-ÖSYM Ödemeleri
      • SSK-Bağkur Prim Ödemeleri
      • Bağış İşlemleri 

      Fatura İşlemleri

      • Fatura Görüntüleme
      • Tesisat No ile Borç Ödeme
      • Otomatik Sözleşmeli Fatura Girişi
      • Sözleşmeli Fatura Ödemesi 

      Kart İşlemleri

      • Kredi Kartı Ekstre, Dönem İçi Harcamalar ve Açık Provizyon İşlemleri
      • Kredi Kartı Bağlı Hesap, Ödeme Haftası, Ekstre Adresi Değişiklikleri
      • Faksla Ekstre Gönderimi Talepleri
      • Paracard Hesaba Bağlama/Çıkarma, Kart İptal Yeni Kart Talep İşlemleri
      • Garanti BBVA Kredi Kartı Borç Ödemeleri*
      • Nakit Avans İşlemleri
      • Sanal Kart ve Sanal Kredi Kartı, Bonus ve Miles&Smiles Sanal Kredi Kartı
      • Kartı İşlemleri
      • Kayıp-Çalıntı Bildirimleri, Kredi Kartı Sorunları
      • Diğer Banka Kredi Kartları Borç Ödemeleri
      • HSBC Advantage Kredi Kartı Borç Ödemeleri

      Vergi İşlemleri

      • Motorlu Taşıt Vergisi

      Döviz Alım-Satımı

      • Dijital Bankacılık Özel Kurlarıyla

      Şifre Al İşlemleri

      • Bireysel Kredi Başvurusu
      • Avans Hesap Başvurusu

      Bilgi Hizmetleri

      • Bakiye ve Hesap Hareketleri
      • Kredi Kartı Borcu ve Ekstre Bilgileri
      • Fon ve Fon Emir Sorgulama
      • Repo Sorgulama
      • Çek/Senet Bilgileri
      • Tüketici Kredisi Bilgileri
      • Fatura ve Otomatik Ödeme Görüntüleme

      Genel Bilgiler

      • Repo ve Faiz Oranları
      • Döviz Fiyatları
      • Yatırım Fonu Fiyatları
      • İşlem Komisyonları / Limitleri / Saatleri

      *Garanti BBVA Kredi Kartı Borç ödemeleri ve GSM TL yükleme işlemleri Sesli Yanıt Sistemi’nden de yapılabilmektedir.

  • Şifre İşlemleri

      Bankacılık işlemlerini Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden yapın, şirketinize zaman kazandırın.

      Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni kullanmak için, önce şubenize giderek eksiksiz doldurulmuş Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi İstek Formu, kimliğinizin fotokopisi ve imzalı bankacılık hizmet sözleşmesini teslim etmelisiniz. Bundan sonraki bir hafta içinde şubenize giderek Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifrenizi alabilirsiniz.

      Şifre değiştirme

      Şifrenizi Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Şifre ve Parola İşlemleri adımının altından değiştirebilir veya Garanti BBVA İnternet Bankacılığı’ndan şifrenizi geçerli hale getirebilirsiniz.

      Şifre kriterleri

      Güvenliğiniz için belirleyeceğiniz şifrelere bir takım kurallar getirdik. Şifreniz:

      • Müşteri numaranızla aynı olmamalı, (örnek: müşteri no:367525 ise şifre 367525 olamaz)
      • Artan ve azalan ardışık sayılardan oluşmamalı, (örnek:234567 ya da 987654)
      • Aynı sayılardan oluşmamalı, (örnek:222222)
      • 6 rakamdan az olmamalıdır.(örnek 78154)

      Yeniden şifre alma

      Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifrenizi unuttuysanız yeni şifrenizi almak için şubenize başvurmalısınız.

  • Güvenlik

      Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni kullanırken aşağıdaki güvenlik önlemlerinden haberdar olmalısınız:

      • 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi bilgi hizmetleri ve işlemleri için müşteri numaranızı ve Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifrenizi kullanmanız gerekir.
      • Şifrenizi, telefonunuzun tuşlarını kullanarak girersiniz, böylece şifrenizi sizden başka birinin duyma olasılığı olmaz.
      • Müşteri temsilcileri aracılığı ile yaptığınız işlemlerde, işleminize başlamadan önce, Müşteri Temsilcimiz güvenliğiniz için annenizin kızlık soyadının bazı harflerini soracaktır.
      • İşlemleriniz bittikten sonra, dekontunuz sizin belirleyeceğiniz bir faksa veya e-posta adresine gönderilir.
      • 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nde tüm telefon konuşmaları kaydedilir.