(GTS)Garanti Tahsilat Sistemi

.

Düzenli ve toplu tahsilatlarınızı GTS ile tek bir tuşla gerçekleştirebilirsiniz!

Garanti Tahsilat Sistemi (GTS); müşterilerinden kredi kartı ile aylık olarak düzenli ödeme alan veya yüksek hacimlerde mail order işlem yapan üye işyerlerimiz için önerdiğimiz ürünümüzdür.

GTS’yi kimler kullanabilir?

Düzenli ödeme alan ve/veya mail order yapan şirketler GTS sistemini kullanabilir.

Siteler, dernekler, sigorta acentaları, özel okullar, dershaneler, gazete, dergi vs. aboneliği sunan şirketler, katalog, broşür vb. dağıtım kanallarıyla satış yapan işyerleri, internetten düzenli ödeme alan İnternet Servis Sağlayıcıları gibi şirketler GTS kullanabilirler.

Hemen Başvur

İlginizi çekebilir

Sanal mağazalara en yeni ve etkin ödeme sistemleri Garanti BBVA'dan...Sanal mağazalara en yeni ve etkin ödeme sistemleri Garanti BBVA'dan...

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Sanal POS ile hangi işlemleri yapabilirim?

    Ön Otorizasyon, son otorizasyon, peşin satış, taksitli satış, tüketici kredisi satış/sorgulama, tekrarlayan satış, iptal, referanslı iade gibi birçok işlemi yapabilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Sanal POS'a nasıl başvurulur, başvuru nasıl sonuçlanır?

    Tüzel müşterimiz iseniz üye işyerimiz olmanız gerekmektedir. Başvurunuz Garanti BBVA tarafından yaklaşık 7-15 gün içinde onaylanır. Detaylı bilgi

  • Sanal POS için ClearCommerce Engine nasıl çalışır?

    Müşteri Satın Al'ı tıkladıktan sonra üye işyeri önyüzü ClearCommerce Engine ile SSL protokolü aracılığıyla kredi kartı otorizasyonunun alınmasını sağlar. Detaylı bilgi

  • Sanal POS nasıl çalışır?

    Garanti Sanal POS sistemi, internet mağazalarına, mağazanın hosting platformuna ve teknik ekibin seçimine bağlı olarak çeşitli şekillerde entegre edilebilir. Detaylı bilgi