Yardım ve Öneriler

Şifrematik'im kaybolur ya da çalınırsa ne yapacağım? Kaybolan ya da çalınan Şifrematik başka biri tarafından kullanılabilir mi?

Şifrematik’inizin kaybolduğunu ya da çalındığını düşünüyorsanız 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni aradığınızda Şifrematik İşlemleri yapmak istediğinizi söylemeniz yeterli. Burada Kayıp / Çalıntı adımına yönlendirilmenizin ardından Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Müşteri Temsilcimize Şifrematik’inizin kaybolduğunu ya da çalındığını bildirdiğinizde Garanti BBVA İnternet Bankacılığı ve Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi kullanımınıza kapatılacaktır. Şifrematik’in ürettiği şifreler ile Garanti BBVA İnternet Bankacılığı veya Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ne giriş yapılamayacaktır. Kayıp/çalıntı hallerinde Yeni Şifrematik talebinizi garantibbva.com.tr Garanti BBVA İnternet Bankacılığı’ndan yapabilirsiniz.
Şifrematik bir başka kişi tarafından kullanılamaz. Öncelikle Şifrematik PIN Kodu’nu yalnızca siz bildiğiniz için Şifrematik şifre üretmeyecektir. Ayrıca Şifrematik yalnızca sizin müşteri numaranız ve parolanız ile kullanılabilir durumdadır.

İlgili sorular

  1. Şifrematik nedir, nasıl çalışır? Boyutları nedir ve bana ne sağlar? Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi ve Şirketlerin Garanti BBVA İnternet Bankacılığı için de kullanabilir miyim?

    Şifrematik, Garanti BBVA İnternet Bankacılığı kullanımınızda ekstra güvenlik sağlayan "Tek Kullanımlık Şifre" üretme cihazıdır.

  2. Şifrematik'in PIN Kodu nedir? Unutursam ya da değiştirmek istersem ne yapacağım?

    Şifrematik PIN Kodu, Şifrematik ile şifre üretmenizi için sizin belirleyeceğiniz bir güvenlik kodudur. PIN Kodunu 5 defa yanlış girerseniz Şifrematik'iniz kilitlenecektir.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333