Yardım ve Öneriler

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'ni şirketim için kullanmaya nasıl başlayabilirim?

Şirketlerin Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi başvurularının tüzel müşterilerimiz tarafından gerekli belgelerle şubeleri üzerinden yapılması gerekmektedir:

Bankada hesabınız varsa gerekli olan belgeler;

  • Tüzel kullanıcının kaşesini taşıyan başvuru formu
  • Garanti BBVA Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesi

Bankamızda hesabınız yoksa gerekli olan belgeler;

  • Tüzel kullanıcının kaşesini taşıyan başvuru formu
  • Garanti BBVA Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesi
  • İmza sirküleri
  • Ticari Sicil Gazetesi
  • Oda kaydı
  • Ortaklara ait kimlik fotokopileri

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifremi unutursam nasıl tekrar alabilirim?

Kredi kartı / Paracard’ınız varsa

  • Garanti BBVA’ya ait geçerli bir Paracard’ınız veya kredi kartınızın numarası ve kart şifreniz ile Parola Al sayfasından yeni şifre ve parolanızı anında alabilirsiniz.
  • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni aradığınızda Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifresi almak istediğinizi söylediğinizde sistem sizi gerekli bilgilerin girildiği adıma yönlendirecektir. Bu adımda kredi kartınızın ya da Paracard’ınızın son 6 hanesi, kart şifreniz, ve cep telefonu numaranızı tuşladığınızda güvenlik kontrollerinden sonra IVR (sesli yanıt sistemi) tarafından sizin için yeni şifreniz üretilecektir. Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nde sadece ilk girişte kullanacağınız parolanız girmiş olduğunuz cep telefonuna SMS ile gönderilecektir. Cep telefonu numaranız bankamız kayıtlarında farklı ise veya değiştiyse, size en yakın şubeye giderek veya Garanti BBVA ATM’lerinden güncelleme yapabilirsiniz. (Garanti BBVA ATM’den yapmanız gereken işlem adımları: Diğer İşlemler / Müşteri Bilgi Güncelleme / Cep Telefonu Numarası)

İlgili sorular

  1. Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi "Yapmak istediğiniz işlem bunlardan hangisi" şeklinde yanıt veriyorsa ne yapmalıyım?

    Sıralanan işlemlerden biri sizin yapmak istediğiniz işlem ile örtüşüyorsa, bunu belirttiğiniz takdirde sistem gerekli güvenlik teyidi neticesinde sizi ilgili müşteri temsilcisine aktarır.

  2. Telefon numarası ya da adres değişikliklerini nasıl yapabilirim?

    Adres değişikliğini Garanti BBVA İnternet Bankacılığı'ndan, cep telefonunuzu ise şube ya da ATMlerimizden güncelleyebilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333