Yardım ve Öneriler

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'ni kullanmaya nasıl başlayabilirim?

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden işlem yapabilmek için öncelikle Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifrenizi almanız gerekmektedir. Eğer geçerli bir Bonus, Flexi, Miles&Smiles, American Express, Garanti BBVA Card veya Paracard’ınız varsa, kart numaranız ve şifresi ile form doldurmadan Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi ve Garanti BBVA İnternet Bankacılığı şifre / parolanızı anında alabilirsiniz. Şifrenizi hemen almak için lütfen tıklayın.
Eğer Garanti BBVA’da yalnızca hesabınız varsa veya Garanti BBVA müşterisi değilseniz, garantibbva.com.tr’deki başvuru formunu doldurmanız yeterli olacaktır. Hesap açılışı ve internet sözleşmesi için gerekli sözleşmeler en kısa zamanda size kurye ile teslim edilecektir. Sözleşmenizi kimlik fotokopinizle birlikte şubemize teslim ettikten sonra 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak şifrenizi alabilirsiniz.

İlgili sorular

  1. Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi "Yapmak istediğiniz işlem bunlardan hangisi" şeklinde yanıt veriyorsa ne yapmalıyım?

    Sıralanan işlemlerden biri sizin yapmak istediğiniz işlem ile örtüşüyorsa, bunu belirttiğiniz takdirde sistem gerekli güvenlik teyidi neticesinde sizi ilgili müşteri temsilcisine aktarır.

  2. Telefon numarası ya da adres değişikliklerini nasıl yapabilirim?

    Adres değişikliğini Garanti BBVA İnternet Bankacılığı'ndan, cep telefonunuzu ise şube ya da ATMlerimizden güncelleyebilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333