Yardım ve Öneriler

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Sesle Yönlendirme özelliği nasıl kullanılır?

444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni aradığınızda size neler yapmanız gerektiğini anlatacak ve sizin konuşmanızı anlayarak sizi doğru adıma yönlendirecek Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Sesle Yönlendirme asistanı ile karşılaşırsınız. Bu yönlendirmenin ardından yapmak istediğiniz işlemi konuşarak söylediğinizde asistanımız teyit için size yapmak istediğiniz işlemi doğrulatır. Örneğin "Kart şifresi almak istiyorum" dediğinizde asistanımız "Kart şifresi almak istiyorsunuz, doğru mu?" şeklinde sizin onayınızı alarak sizi doğru adıma yönlendirir. Ardından gerçekleştirmek istediğiniz işlemi kolaylıkla yapabilirsiniz.

İlgili sorular

  1. Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi şifremi nasıl değiştireceğim? Şifremin güvenliği konusunda şüphelenirsem, sistem kabul etmesse ne yapmalıyım?

    Şifrenizi, Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'nden sırasıyla 1 ve 3'ü tuşlayarak ulaşacağınız "Şifre / Parola" işlemleri adımından değiştirebilirsiniz.

  2. Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Sesle Yönlendirme özelliği yapmak istediğim işlemi anlamadığında ne yapmalıyım?

    Sistem ile ilgili herhangi bir sorun yaşadığınızda asistanın yönlendirmelerini dikkatle dinleyerek bunları uygulamaya çalışmanızı öneririz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333