Yardım ve Öneriler

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Sesle Yönlendirme özelliği nasıl kullanılır?

444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni aradığınızda size neler yapmanız gerektiğini anlatacak ve sizin konuşmanızı anlayarak sizi doğru adıma yönlendirecek Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Sesle Yönlendirme asistanı ile karşılaşırsınız. Bu yönlendirmenin ardından yapmak istediğiniz işlemi konuşarak söylediğinizde asistanımız teyit için size yapmak istediğiniz işlemi doğrulatır. Örneğin "Kart şifresi almak istiyorum" dediğinizde asistanımız "Kart şifresi almak istiyorsunuz, doğru mu?" şeklinde sizin onayınızı alarak sizi doğru adıma yönlendirir. Ardından gerçekleştirmek istediğiniz işlemi kolaylıkla yapabilirsiniz.

İlgili sorular

  1. Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi "Yapmak istediğiniz işlem bunlardan hangisi" şeklinde yanıt veriyorsa ne yapmalıyım?

    Sıralanan işlemlerden biri sizin yapmak istediğiniz işlem ile örtüşüyorsa, bunu belirttiğiniz takdirde sistem gerekli güvenlik teyidi neticesinde sizi ilgili müşteri temsilcisine aktarır.

  2. Telefon numarası ya da adres değişikliklerini nasıl yapabilirim?

    Adres değişikliğini Garanti BBVA İnternet Bankacılığı'ndan, cep telefonunuzu ise şube ya da ATMlerimizden güncelleyebilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333