Faydalı Araçlar

İşlemSaat ve Limitleri

.

Bankacılık işlemleriniz için şubeye yürümeyin.

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden yaptığınız işlemlerin saat ve limitlerini aşağıdaki tablolardan öğrenebilirsiniz.

İşlem Saatleri

Ürün Adıİşlem Saati
A Tipi Yatırım Fonu 24 Saat (Alış ve Satış Emirleri)
B Tipi (Likit Hariç) Yatırım Fonu 24 Saat (Alış ve Satış Emirleri)
B Tili Likit Fon

24 Saat Alış (16:00 - 18:00 hariç)

24 Saat Satış ( 17:30 - 18:00 hariç)

Repo 10:00 - 14:00
Döviz Alış-Satış 24 Saat
Kredi Kartı İşlemleri 24 Saat
Hazine Bonosu ve Devlet Tahvili 09:30 - 16:00
Hisse Senedi İşlemleri 24 Saat
Kablolu TV 09:00 - 17:00

İşlem Limitleri

*Döviz cinsindendir.

Günün her saati işlemlerinizi gerçekleştirinGünün her saati işlemlerinizi gerçekleştirin

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'nden işlem yapmak için demografik bilgilerimde hata varsa ne yapılmalı?

    Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'nden işlem yaptırabilmeniz için bankamızdaki kişisel bilgilerinizin tümünün doğru olması gerekmektedir. Detaylı bilgi

  • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'ni nasıl ararım, her zaman ulaşabilir miyim?

    444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'ni Türkiye'nin her yerinden ve tüm operatörlerden 7 gün 24 saat arayabilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Telefon numarası ya da adres değişikliklerini nasıl yapabilirim?

    Adres değişikliğini Garanti BBVA İnternet Bankacılığı'ndan, cep telefonunuzu ise şube ya da ATMlerimizden güncelleyebilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Müşteri numaramı nereden öğrenebilirim?

    Müşteri numaranızı 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'nden ya da Garanti BBVA şubelerinden öğrenebilirsiniz. Detaylı bilgi