İşlemSaat ve Limitleri

.

Bankacılık işlemleriniz için şubeye yürümeyin.

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden yaptığınız işlemlerin saat ve limitlerini aşağıdaki tablolardan öğrenebilirsiniz. Ürün ve hizmet ücretleri ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

İşlem Saatleri

Ürün Adıİşlem Saati
A Tipi Yatırım Fonu 24 Saat (Alış ve Satış Emirleri)
B Tipi (Likit Hariç) Yatırım Fonu 24 Saat (Alış ve Satış Emirleri)
B Tili Likit Fon

24 Saat Alış (16:00 - 18:00 hariç)

24 Saat Satış ( 17:30 - 18:00 hariç)

Repo 10:00 - 14:00
Döviz Alış-Satış 24 Saat
Kredi Kartı İşlemleri 24 Saat
Hazine Bonosu ve Devlet Tahvili 09:30 - 16:00
Hisse Senedi İşlemleri 24 Saat
Kablolu TV 09:00 - 17:00

İşlem Limitleri

*Döviz cinsindendir.

Günün her saati işlemlerinizi gerçekleştirinGünün her saati işlemlerinizi gerçekleştirin

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Müşteri numaramı nereden öğrenebilirim?

    Müşteri numaranızı 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'nden ya da Garanti BBVA şubelerinden öğrenebilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi "Bunların dışında" şeklinde yanıt veriyorsa ne yapmalıyım?

    Eğer sistemin size sıralamış olduğu işlemler yapmak istediğiniz işlem ile örtüşmüyorsa "Bunların dışında" diyerek Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi menüsüne yönlendirilebilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Telefon numarası ya da adres değişikliklerini nasıl yapabilirim?

    Adres değişikliğini Garanti BBVA İnternet Bankacılığı'ndan, cep telefonunuzu ise şube ya da ATMlerimizden güncelleyebilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi "Yapmak istediğiniz işlem bunlardan hangisi" şeklinde yanıt veriyorsa ne yapmalıyım?

    Sıralanan işlemlerden biri sizin yapmak istediğiniz işlem ile örtüşüyorsa, bunu belirttiğiniz takdirde sistem gerekli güvenlik teyidi neticesinde sizi ilgili müşteri temsilcisine aktarır. Detaylı bilgi