ÖnemliGelişmeler

Önemli GelişmelerGaranti BBVA ve bankacılık ile ilgili tüm gelişmeler

Türkiye’nin en dijital şirketi Garanti Bankası, mobil bankacılıkta 3 milyon aktif müşteriye ulaştı!

Türkiye’de dijital bankacılığın öncülerinden Garanti Bankası’nın Cep Şubesi, 3 milyon aktif müşteri sayısına ulaşarak önemli bir başarıya imza attı. Garanti Bankası, mobil bankacılıktaki liderliğini pekiştiren 3 milyonuncu Cep Şubesi müşterisini, Teknosa’dan 10 bin TL’lik hediye çekiyle ödüllendirdi. Bankacılık sektöründe iOS ve Android işletim sistemlerinde Türkiye’nin en çok indirilen mobil uygulaması olan Garanti Cep Şubesi, 200’ün üzerindeki işlem yelpazesiyle, kullanıcılarına tüm bankacılık işlemlerini en hızlı ve kolay yoldan gerçekleştirme imkânı sunuyor. Garanti Bankası’nın aldığı ödüller de mobil bankacılık alanındaki başarısını ve tercih edilirliğini kanıtlar nitelikte. Dünyanın en saygın bağımsız araştırma kuruluşlarından Forrester’ın 2016 Avrupa Mobil İşlevsellik Karşılaştırması’nda kıyasladığı 11 banka arasına giren tek Türk bankası olan Garanti Bankası, sıralamada iki kategoride Avrupa’nın en iyisi oldu. Bunun yanında 2016 Altın Örümcek Ödülleri’nde de Türkiye’nin En İyi Mobil Bankacılığı ödülünü aldı.

Teknolojiyi hizmetlerine en hızlı şekilde adapte ederek yenilikçi çözümleriyle fark yaratan Garanti’nin toplam dijital müşteri sayısı da 4,4 milyonu aştı. Mobilden geçen işlemler geçen seneye göre yaklaşık %70 oranında arttı. Ayrıca, Türkiye’de mobil vergi ödemelerinin %60’a yakını Garanti Cep Şubesi’nden yapılırken, internet ve mobil bankacılık alanındaki toplam ödemelerin %34’ü de Garanti’nin dijital kanalları üzerinden gerçekleştiriliyor.

Konuyla ilgili görüş bildiren Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Didem Dinçer Başer, “Garanti Bankası olarak, dijital bankacılık alanında 20 yıldır aralıksız gerçekleştirdiğimiz yatırımlarla, bugün sektörde öncü ve lider konumda bulunmanın gururunu yaşıyoruz. Aktif müşteri sayısı itibarıyla ulaştığımız rakamlar, Garanti’nin dijital bankacılık alanında ne derece yaratıcı ve yenilikçi bir kurum olduğunu bir kez daha ortaya koyuyor. Türkiye’de bankacılık hizmetleri hızla şekil değiştirip giderek dijitalleşirken, bu alanda en çok tercih edilen banka olmak, müşterilerimize değer yaratacak yeni ürün ve hizmetler geliştirmek yolunda bize güç veriyor. Bu kapsamda Garanti Cep Şubesi’nin 3 milyon aktif müşteri sayısına ulaşması, bizim için ayrı bir mutluluk ve motivasyon kaynağı...” dedi.

 

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Garanti BBVA ne zaman kuruldu, vizyon, misyon ve stratejisi nedir?

    Garanti BBVA 1946 yılında Ankara'da kuruldu. Garanti BBVA'nın vizyonu: Avrupa'nın en iyi bankası olmaktır, stratejisi: uzun vadeli sürdürülebilir büyüme kaydetmektir. Detaylı bilgi

  • Mülakatlarda adaylardan ne bekleniyor?

    Değişime açık olmak, müşteri odaklılık, iletişim, işbirliği ile çalışmak Garanti BBVA çalışma kültürünün olmazsa olmazları arasında. Detaylı bilgi

  • Mülakat aşamasında başarısız oldum. Tekrar aynı sürece katılabilir miyim?

    Mülakat sürecinde başarısız olan adayları tekrar aynı pozisyonlar için değerlendirmiyoruz. Detaylı bilgi

  • Kimler başvurabiliyor?

    İlanlarımızda belirtilen kriterlere uygun olan tüm adaylarımız başvuruda bulunarak süreçlerimize dahil olabilir. Detaylı bilgi